برای توسعه کمپ‌ تیم‌های ملی در کیش؛

وزیر ورزش 25 میلیارد به فدراسیون فوتبال کمک کرد

رئیس فدراسیون فوتبال، کمک ۲۵ میلیارد تومانی وزرات ورزش و جوانان برای تکمیل کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش را اتفاقی خوش‌آیند برای فوتبال ایران دانست.
تصویر وزیر ورزش 25 میلیارد به فدراسیون فوتبال کمک کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از نشست رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مساعد مسعود سلطانی‌فر برای پرداخت 20 میلیارد تومان جهت تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش، مقرر شد تا مبلغ 25 میلیارد تومان در راستای توسعه و برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات بین‌المللی اختصاص داده شود. روز گذشته شهاب‌الدین عزیزی خادم جلسه‌ای را با مسعود سلطانی‌فر در این خصوص برگزار و اعلام کرد که حمایت‌های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با تأیید مطلب فوق اظهار داشت: روز گذشته نشستی را با سلطانی‌فر درباره توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم که ایشان دستوری مبنی بر اختصاص مبلغ 25 میلیارد تومان جهت توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات بین‌المللی در کیش به فدراسیون فوتبال صادر کرد. در واقع حمایت‌های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: او با درخواست ما برای تخصیص 20 میلیارد تومان موافقت کرد، اما در نشستی که روز گذشته برگزار شد این مبلغ، به 25 میلیارد تومان افزایش یافت تا از ردیف تملک دارایی سال 1400 پرداخت شود. همچنین قرار شد مبلغ مناسبی در سال آینده از همین محل به فدراسیون فوتبال به جهت توسعه این رشته و تأمین امکانات در کمپ تیم‌ ملی در کیش اختصاص داده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است نگاه حمایتی مسئولان ورزش از فوتبال اتفاق بسیار خوبی است که رخ داده و در این باره گفت: خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در کنار دیگر مسئولان از این رشته حمایت کرده و ما را در جهت توسعه و رشد فوتبال و در اختیار گذاشتن بهترین شرایط برای تیم‌های ملی همراهی می‌کنند. فوتبال نیاز مبرمی به همگرایی و همراهی مسئولان و جامعه فوتبال دارد که خوشبختانه شاهد این همدلی هستیم و امیدوارم حمایت‌های بیش از پیش مسئولان ادامه داشته باشد تا با پشت سر گذاشتن مشکلات، در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم و فوتبال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

302726