پروانه حیدری در گفت‌وگو با پرسون:

برند صنایع دستی تهران چیست؟ / کم رونقی یک روز جهانی به دلیل انتخابات 1400

معاون صنایع دستی تهران با تشریح برنامه‌های روز جهانی و هفته صنایع دستی در خرداد 1400 که تحت شعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است، به تشریح مهمترین برند صنایع دستی تهران پرداخت.
تصویر برند صنایع دستی تهران چیست؟ / کم رونقی یک روز جهانی به دلیل انتخابات 1400

پروانه حیدری معاون صنایع دستی تهران در گفت‌وگو با سایت خبری پرسون در تشریح برنامه‌های روز جهانی و هفته صنایع دستی (20 خرداد) اظهار داشت: به دلیل هم زمانی با ایام انتخابات، بیشتر برنامه‌های صنایع دستی در شهرستان‌های تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت صنایع دستی تهران برپایی نمایشگاه خاک نگاره‌ها در کاخ نیاوران است که یک هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری 1400 برگزار خواهد شد.

حیدری به شناسایی هنرمندان صنایع دستی و معرفی آنان به رسانه ملی برای مستندسازی از این فعالین صنایع دستی اشاره کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان برجسته و بازدید از کارگاه‌های صنایع دستی از مهمترین برنامه‌های روز جهانی و هفته صنایع دستی است.

رونق نداشتن بازارچه دائمی صنایع دستی عودلاجان بازار تهران همچنان گرفتار کرونا

معاون صنایع دستی اداره کل صنایع دستی، گردشگری و صنایع دستی تهران درباره وضعیت بازارچه دائمی صنایع دستی عودلاجان بازار تهران نیز عنوان کرد: در یکی دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا این بازارچه نیز تحت تاثیر تعطیلی این بیماری بود.

ورامین شهر ملی شیشه ایران است که ثبت ملی شد

حیدری درباره مهمترین صنایع دستی تهران نیز عنوان کرد: برند صنایع دستی تهران، شیشه و آبگینه است، و برای همین منظور نیز شهر ورامین را در سال 1399 به عنوان شهر ملی شیشه به ثبت ملی رسید.

صنایع دستی شیشیه تهران با طراحی ویژه باید وارد خانه‌ها شود

وی خاطرنشان کرد: صنایع دستی شیشیه و آبگینه تهران، به طراحی‌های جدید و به روز برای معرفی بهتر نیاز دارد، تا بتواند همانند برخی صنایع دستی مطرح دیگر شهرهای کشور بهتر به خانه‌های مردم راه یابد که براین اساس در تلاشیم کارگاه‌های شیشه استاندارد ایجاد شود.

302676

مطالب مرتبط