لئو مسی:

اوضاع در آرژانتین وخیم است

لیونل مسی می‌گوید شرایط کرونا در آرژانتین اصلاً خوب نیست و از مرتبه قبلی که اینجا حضور داشت، بدتر هم شده است.
تصویر اوضاع در آرژانتین وخیم است

به گزارش سایت خبری پرسون، لیونل مسی ستاره بارسلونا بعد از حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین برای حضور در کوپا آمریکا، از اوضاع وخیم ویروس کرونا در کشورش ابراز نگرانی کرد.

او در این رابطه گفت: «خیلی خوشحالم که دوباره در این‌جا در کنار همه دوستانم هستم. شرایط عجیب و متفاوتی است و نمی‌توانیم همزیستی عادی را داشته باشیم اما به تلاش ادامه می‌دهیم و خوب تمرین می‌کنیم. همه توصیه‌ها و پروتکل‌های مربوط به کرونا را رعایت می‌کنیم. شرایط در بازی‌های قبلی هم تقریباً همین گونه بود. حالا شرایط در کشور ما شدیدتر شده و متاسفانه اوضاع خوشایندی وجود ندارد. خیلی‌ها مبتلا شده‌اند و شرایط خوبی ندارند. سعی می‌کنیم که به خوبی همکاری کنیم تا همه چیز خوب پیش برود.»

مسی در مورد دیدار با شیلی و کلمبیا و بعد از آن کوپا آمریکا گفت: «بازی‌های خیلی مشکل در پیش است. شیلی تیم خیلی خوب و بازیکنان بسیار خوبی دارد. مربی جدیدشان خیلی خوب کار کرده و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارند. تیمی هستند که مثل ما در مرحله تغییر هستند و سطح رقابتی خیلی بالایی دارند. برای کوپا آمریکا هم انگیزه بالایی دارم. امیدواریم که همه چیز خیلی سریع‌تر عادی شود و شرایط به خوبی پیش برود.»

302206