امشب بازیگر«نون خ» مهمان «ما و شما»

برنامه «ما و شما» امشب میزبان سیروس میمنت بازیگر سریال تلویزیونی «نون خ» در کانال کردی شبکه سحر است.
تصویر امشب بازیگر«نون خ» مهمان «ما و شما»

به گزارش سایت خبری پرسون، تهیه کننده برنامه «ما و شما» گفت: سیروس میمنت بازیگر نقش کیوان در سریال تلویزیونی «نون خ» مهمان این برنامه است.

مصطفی قوامی افزود: سیروس میمنت بازیگر کردزبان با حضور در برنامه «ما و شما» از چگونگی نقش پرطرفدار خود (کیوان، پدر مهیا) در سریال «نون خ » که هم اکنون از کانال کردی در حال پخش است و مورد توجه مخاطبان کردزبان قرار گرفته است، خواهد گفت.

گفتنی است: سیروس میمنت رنجبر متولد 4 خرداد 1338 زاده کرمانشاه است وی با علاقمندی زیاد به کار بازیگری توانست در ۱۴ سالگی نخستین فیلم کوتاه خود را بسازد و در سال ۱۳۷۶ با نقش آفرینی در مجموعه همه فرزندان من مقابل دوربین تلویزیون قرار بگیرد.

گفت و گوی صمیمانه با مهمان برنامه، تشریح سابقه فعالیت هنری مهمان برنامه، پخش قسمت هایی از فیلم ها و سریال هایی با بازی او، پخش سرودها و کلیپ های درخواستی از خوانندگان، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل برنامه، پخش گزارش هایی از نظرات مردم در خصوص سریال های پخش شده و ... از بخش های دیگر این برنامه است که قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و با اجرای آزاد ابراهیمی، نهم خرداد ساعت 23 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

301963