"رادیو تاکسی" ابزاری برای انتقال فرهنگ شهروندی

"رادیو تاکسی" با محوریت ارائه مفاهیم شهروندی و تکریم تاکسی‌رانان زحمتکش از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افتتاح شد.
تصویر "رادیو تاکسی" ابزاری برای انتقال فرهنگ شهروندی

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان با حضور در مراسم افتتاح رادیو تاکسی در سخنانی بر اهمیت تاکسی در ناوگان شهری و تکریم تاکسی‌رانان تاکید کرد و در ادامه برنامه محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص راه‌های ارتباطی و توسعه رسانهای در معاونت فرهنگی شهرداری جهت آموزش فرهنگ شهروندی به ارائه توضیحاتی پرداخت.

هادی منوچهری، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به آمار و ارقام قابل توجه ترددهای شهری، وجود یک رسانه مانند "رادیو تاکسی" که مسائل را به اطلاع شهروندان برساند، ضروری دانست و تاکید داشت با توجه به گستردگی ناوگان تاکسیرانی و مسافران آن، می توان از این رسانه، در راستای اطلاع رسانی صحیح به شهروندان و بهبود فرهنگ شهروندی استفاده کرد.

احمد رضایی نیز با اشاره به مهم ترین اهداف راه‌اندازی رادیو تاکسی اظهار داشت: تکریم تاکسی‌رانان زحمتکش که یکی از مشاغل بسیار موثر در حوزه ارتباطی، گردشگری و شهری هستند، هدف مهمی است که با رادیو تاکسی دنبال می شود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با تاکید بر بهرهمندی از قابلیت پیوند مردم با تاکسی و ارتباط روزانه آنها از این وسیله حمل و نقلی گفت: رادیو تاکسی، یک رسانه ارتباطی موثر برای آموزش های مختلف در تاکسی از جمله مباحث مربوط به فرهنگ تاکسی سواری و ارتباط بین راننده و مسافران است، ضمن اینکه می توانیم از این ابزار برای اطلاع رسانی پیام های فرهنگ شهروندی به شهروندان بهره مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: نمایش، موسیقی ، ارائه گزارشات مربوط به ناوگان تاکسیرانی و برگزاری مسابقه ویژه مخاطبین رادیو در آینده نزدیک از جمله بخش های رادیو تاکسی است.

301767