بررسی صحبت ها و اقدامات مربی سپاهان؛

آیا مرزبان«شومن» است؟!

در اینکه مرزبان واقعا فاصله چند صد کیلومتری بین ورزشگاه آزادی تا نقش جهان را پیاده طی می کند یا خیر باید به موقع بحث کرد اما شاید با منتقدانش در خصوص «شومن» بودن وی همراهی کرد.
تصویر آیا مرزبان«شومن» است؟!

به گزارش سایت خبری پرسون علیرضا مرزبان دستیار محرم نوید کیا در سپاهان می گوید: «طبق قولی که دادم امیدوارم به قهرمانی برسیم و جام را به مردم اصفهان و هواداران سپاهان هدیه دهیم چرا که چند سال است انتظار این موضوع را دارند و در این صورت باز هم طبق قولی که دادم از ورزشگاه آزادی تا ورزشگاه نقش جهان پیاده حرکت خواهم کرد و حتما سر قولم خواهم بود.»

البته این بار اولی نیست که مرزبان به هواداران سپاهان قول می دهد پس از قهرمانی پیاده روی می کند. 23 اردیبهشت سال 1391 و پس از قهرمانی سپاهان با هدایت کرانچار فقید، علیرضا مرزبان فاصله ورزشگاه فولادشهر تا اصفهان را که حدود 20 کیلومتر بود پیاده روی کرد. البته در این مسیر چند ساعته، مربی سپاهان تنها نبود و چند هوادار وی را همراهی کردند و البته بدلیل حضور در سرکار پیشنهاد کله پاچه مرزبان را رد کردند!

این حرکت و برخی واکنش ها و مصاحبه های مرزبان باعث شده تا از وی بعنوان «شومن» نام ببرند. وی در پاسخ به این ادعا می گوید: «چکار کردم که می‌گویید من یک شومن هستم؟ خب مگر با پای پیاده نیامدم؟ دنبال شو نبودم. من چهار تا کار را با هم انجام می‌دادم. از صبح تا شب دنبال این کارها بودم. اما هیچکس نمی‌گوید مرزبان از نظر فنی قوی است. البته یک چیزی را هم بگویم و آن هم این‌که بعضی‌ها هم هستند که مخالف نظر شما را دارند. یعنی می‌گویند 60 درصد کادر فنی مرزبان است و او کار اصلی را انجام می‌دهد که البته من این را هم قبول ندارم.»

مربی سابق تیمهای پرسپولیس، استیل آذین و شاهین بوشهر حالا برای دومین فصل است که روی نیمکت تیم طلایی پوش نصف جهان می نشیند و امیدوار است در رقابت با پرسپولیس، سپاهان برنده باشد و در نهایت قهرمانی را از آن خود کند. در اینکه مرزبان واقعا فاصله چند صد کیلومتری بین ورزشگاه آزادی تا نقش جهان را پیاده طی می کند یا خیر باید به موقع بحث کرد اما شاید با منتقدانش در خصوص «شومن» بودن وی همراهی کرد.

301723