استاندار ایلام:

پلیس راهور باید با جدیت تمام با قانون شکنان برخورد کند

استاندار ایلام گفت: در صورت ورود خودروهای بومی به شهرهای با وضعیت زرد کرونا ۵۰۰ هزار تومان و همچنین ورود به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا یک میلیون تومان جریمه برای پلاک آنان منظور خواهد شد.

تصویر پلیس راهور باید با جدیت تمام با قانون شکنان برخورد کند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام، ظهر امروز در نشست استانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا در این استان، ابراز داشت: در حال حاضر که موج چهارم کمی فروکش کرده است، ساده انگاری رواج پیدا کند.

وی اضافه کرد: به همین منظور برای جلوگیری از شیوع دوباره بیماری در سطح استان ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و نیز خروج خودروهای بومی و سفر به استان های همجوار ممنوع است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه طرح ورود و خروج خودروهای بومی و غیر بومی که از روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت 14 روز دوشنبه ادامه خواهد شد، بیان داشت: پلیس راهور باید با جدیت تمام با تخلفات و قانون شکنی ها برخورد کند و متخلفان را اعمال قانون کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در صورت ورود خودروهای بومی به شهرهای با وضعیت زرد کرونا ۵۰۰ هزار تومان و همچنین ورود به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا یک میلیون تومان جریمه برای پلاک آنان منظور خواهد شد.

نوذری با اشاره به انتخابات و مسئله تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی نامزدها باید در چارچوب قانون کار کنند و از قانون شکنی و تخلف به دور باشند.

وی افزود: پروتکل های وضع شده برای تبلیغات انتخابی که توسط ستاد کرونا اعلام شده است، باید کاملا توسط ستادهای انتخاباتی نامزدها رعایت شود.

استاندار ایلام در پایان عنوان داشت: هر زمانی که میزان مبتلایان به کرونا افزایش یافت، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بخش زیادی از مردم و عدم نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل ها دیده شده است. حتی با توجه به شروع تزریق واکسن کرونا نباید ساده انگاری صورت بگیرد و تمامی پروتکل های بهداشتی باید رعایت شود.

نوروزی_استان ایلام

301684