همکاری شرکت لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس و شرکت توسعه ارزش هوده‌‍

خلاقیت و نوآوری به عنوان یک حلقه مفقوده در صنعت بیمه کشور باعث شد تا گرایش مردم به این صنعت تغییر کند و نگاه به شرکت‌های بیمه‌ای فقط از جهت رفع خسارت در زمان حادثه باشد و مشتری‌های شرکت‌های بیمه‌ای گاهی با‌ یک بیمه بدنه، ثالث و یا عمر راه خود را تا سال آینده کج کرده و یا سال آینده بیمه‌نامه را از شرکت دیگری خریداری می‌کنند. از این‌رو اگر شکلی نو و خدمتی جدید در اختیار آنها قرار گیرد حتما با قراردادی تازه و سوق دادن دیگران به بیمه مربوطه، باعث رشد و گرایش مردم به صنعت بیمه کشور خواهند شد.
تصویر همکاری شرکت لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس و شرکت توسعه ارزش هوده‌‍

به گزارش سایت خبری پرسون، از طرفی شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره‌گیری از تفکر و هم‌اندیشی تیم جوان و پدیدآوردن راه‌های جدید باعث شدند تا این نوآوری در صنعت بیمه پنهان نباشد و مردم بتوانند جدای از خدمات بیمه‌ای در کنار آن از زیرساخت‌های موحود بهره‌مند شوند.

شرکت توسعه ارزش هوده به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان با همکاری بیمه ملت و ارائه کارت‌های اعتباری به مشتریان خود، بستری را آماده کرده تا آنها بتوانند کالای مورد نیاز خود را اعم از مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، صوتی- تصویری، گردشگری، خدمات درمانی، ورزشی ، خرید بیمه‌نامه و... را از طریق کارت اعتباری به صورت اقساطی خریداری کنند.

روز یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ در محل شرکت بیمه ملت، قراردادی همکاری بین شرکت لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس به مدیریت حسین اشکوه و شرکت توسعه ارزش هوده به مدیریت فرشید مولاپور در زمینه ارائه تسهیلات لیزینگ به دارندگان کارت اعتباری هوده امضا شد که بعد از عقد قرارداد گفت‌وگویی با این مدیران داشتیم که در ادامه ماحصل آن را می‌توانید بخوانید:

فرشید مولاپور؛ مدیرعامل شرکت توسعه ارزش هوده ضمن اعلام این موضوع که شرکت هوده در 10 سال گذشته در قالب کارت اعتباری بیمه ملت فعالیت می‌کرده است در زمینه فعالیت شرکت هوده به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و برنامه‌های آن گفت: قطعا هوده به فعالیت‌هایی که از قبل در قالب کارت اعتباری بیمه ملت داشته است ادامه خواهد داد و راه‌اندازی فروشگاه آنلاین در قالب (هوده‌شاپ)، توسعه شبکه پذیرندگان، تغییر زیرساخت‌های قدیمی، پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها، حمایت از شرکت‌های نوپا و اخذ نمایندگی از شرکت‌های تولیدکننده از جمله ماموریت‌های جدید این شرکت عنوان کرد.

هوده به عنوان یک شتاب‌دهنده برای استارت‌آپ‌هایی که با ایجاد بیزینس‌های متعدد به دنبال مشتری هستند در کنار آنها خواهد بود. در درجه اول منابع مالی برای یک استارت آپ مهم قلمداد می شود اما وجود مشتری یکی از ارکان اصلی برای بقای آنها محسوب می‌شود که کارت اعتباری هوده با توجه به تعداد دارندگان کارت طرف قرارداد خود، این امکان را برای آنها فراهم می‌کند که فضای مناسبی برای ارائه کالا و خدمات به مشتریان آنها باشد.

مولاپور در ادامه و پیرو وجود چنین مدل بیزینسی در دنیا و فعالیت صورت گرفته توسط شرکت هوده اعلام کرد: در کشور ما تنها شرکت دارای مجوز چنین فعالیتی، شرکت بیمه ملت است، در دنیا هم چندین شرکت معتبر چنین محصولاتی را ارائه دادند و با بررسی‌های متعدد به این نتیجه رسیدند که این کارت اعتباری از دیگر محصولات ارائه شده موثرتر واقع شده و در تلاش برای گسترش و ارتقای فعالیت‌های اعتباری خود هستند.

مدیرعامل هوده اولویت اصلی شرکت و این طرح را تولیدکنندگان داخلی عنوان کرد و گفت: با وجود شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد مبنی بر این‌که هدف ارتقای تولید داخلی و رفع موانع موجود باشد، ما هم تلاش خود را به عنوان عضو کوچکی در این طرح می‌کنیم تا با ارتباط ایمن بین تولیدکننده و مشتریان آنها نقش موثری در تولید و رفع موانع موجود داشته باشیم.

در ادامه حسین اشکوه؛ مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و تجارت توس؛ مزایای همکاری بین شرکت هوده و لیزینگ را این گونه بیان کرد: لیزینگ‌ها به دنبال این موضوع هستند که منابع خود را در یک حیطه محافظت شده و با تضامین بازپرداخت صرف کنند. شناخت صنعت لیزینگ در کشور متاسفانه با فرهنگ اشتباهی در جامعه روبه‌رو است و اکثر مردم با شنیدن این اسم، خرید اقساطی خودرو را در ذهن پرورش می‌دهند که این امر اشتباه است.

مبحث اصلی وجود لیزینگ‌ها در حال حاضر ارائه تسهیلات خرد است؛ چرا تسهیلات خرد؟ به این جهت که ارائه تسهیلات کلان توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد.

لیزینگ به عنوان یک تسهیل‌گر بین خریدار و فروشنده وارد عمل می‌شود و به نوعی معضل موجود در خرید کالا و ارائه کالا و خدمات را رفع می‌کند. در کشور ما دو نوع لیزینگ وجود داشت که عده‌ای با فروش اقساطی خودرو شناخته شده بودند و عده‌‌ای با ارائه تسهیلات کلان که با توجه به تورم به وجود آمده، توانایی شرکت‌های لیزینگ در ارائه تسهیلات کلان کاهش پیدا کرد و از این‌رو به سوی ارائه تسهیلات خرد آمدند.

در کشور ما بحث اعتبارسنجی اشخاص حقیقی متاسفانه وجود ندارد و تحقیق در زمینه توانایی مالی فرد هم کاری دشوار است.

اشکوه در ادامه افزود: نقش موثر شرکت هوده و شرکت بیمه ملت اعتبارسنجی افراد طرف و شرکت‌های طرف قرارداد است و به نوعی این زحمت را از روی دوش لیزینگ برداشته و ما با خیالی آسوده می‌توانیم نسبت به ارائه تسهیلات اقدام کنیم.

وی در ادامه گفت: پیشنهاد من این است که شرکت‌های بیمه‌ای و لیزینگی دیگر هم با ورود به این طرح، خدمات گسترده‌ای را ارائه دهند و با توجه به شعار امسال که مهمترین آن رفع موانع است، در تلاش برای ارائه نوینی از خدمات باشند و با رفع موانع موجود مسیری هموار را برای مشتریان خود ایجاد کنند.به عنوان شروع فعالیت با شرکت هوده، می‌توانم فضای همکاری مناسبی را ارزیابی کنم و قطعا بستر مناسبی برای مصرف‌کننده آماده خواهد شد.

با توجه به پارامترها و امنیت موجود در این طرح، یقین خواهیم داشت که سایر شرکت‌های لیزینگ هم به زودی به این طرح ورود خواهند کرد حتی علاقه دیگر شرکت‌های بیمه‌ای هم به ایجاد این کارت‌های اعتباری غیرقابل کتمان است.

مولاپور در انتهای این نشست و در زمینه استفاده خدمات کارت اعتباری توسط اشخاص حقیقی گفت: در تلاش هستیم که کارت اعتباری را به صورت انفرادی و افراد حقیقی هم ارائه کنیم و به دنبال ابزارهایی هستیم که قابل اطمینان باشد و توسط آن بتوانیم وصول مطالبات را از فرد تسهیلات گیرنده داشته باشیم.

در انتها خاطر نشان می‌سازد در حال حاضر کارت اعتباری هوده به پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی و بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی ارائه می‌شود.

301559