در همه شهرهای استان تهران باجه‌ های بانک دی راه‌ اندازی می‌شود

در دیدار مدیرعامل بانک دی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران مقرر شد در همه شهرهای استان تهران باجه‌های بانک دی راه‌اندازی شود.
تصویر در همه شهرهای استان تهران باجه‌ های بانک دی راه‌ اندازی می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در این دیدار با اشاره به این‌که سهولت دسترسی خانواده‌های شهدا و ایثاگران به خدمات بانک به عنوان جامعه هدف به‌طور جدی در دستور کار بانک دی قرار گرفته است، گفت: در نظر داریم در همه مراکز استان‌ها و شهرهای مهم کشور باجه‌های بانک دی را برای ارائه خدمات بانکی راه‌اندازی کنیم و به انتظار چندین ساله خانواده شهدا و ایثارگران برای در دسترس بودن بیشتر شعب بانک دی، پاسخ دهیم.

وی افزود: در حال حاضر راه‌اندازی بیش از 60 باجه بانک دی در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرهای مختلف کشور و مراکز استان‌ها طرح‌ریزی شده است.

کریمی راه‌اندازی باجه‌های بانک دی در همه شهرهای استان تهران را یکی از درخواست‌های مکرر مشتریان بانک عنوان کرد و خواستار همکاری‌های بیشتر بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برای تحقق این موضوع شد.

عبدالله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز در این دیدار اظهار داشت: توسعه فیزیکی و خدماتی بانک دی برای ارائه خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در یک سال گذشته بسیار قابل توجه بوده و امیدواریم با مشارکت بانک و بنیاد شهید، قدم‌های بزرگ‌تری برای افزایش رضایتمندی این گروه هدف از خدمات ارائه‌شده بانکی برداریم.

وی از آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برای در اختیار قرار دادن فضاهای فیزیکی در ادارات بنیاد شهید شهرهای استان جهت استقرار باجه‌های بانک دی خبر داد.
در این دیدار مقرر شد به سرعت مقدمات راه‌اندازی باجه‌های بانک دی در همه شهرهای استان تهران در کارگروه مشترکی فراهم شود.

301475