رئیس هیئت مدیره شرکت فیدار در گفت و گو با پرسون،

شاه کلید اقتصاد، ثبات است

نیشابوری گفت: شاه کلید اقتصاد، ثبات است. سیاست گزاران  مبنا را بر ثبات قیمت دلار بگذارند. تولید کننده به دنبال بازار هدف ساده تر می گردد که بتواند راحت تر محصولاتش را بفروش رساند.
تصویر شاه کلید اقتصاد، ثبات است

به گزارش سایت خبری پرسون، جعفر نیشابوری رییس هیئت مدیره شرکت فیدار شیمی پارس در حاشیه اجرای نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی سایت خبری پرسون، اظهار داشت: عمده محصولات شرکت، شوینده می باشد و اولین سال است که در نمایشگاه شرکت کرده ام.

وی در رابطه با اینکه رقبای شما چه کسانی هستند، ادامه داد: شرکت های معتبر زیادی هستند که سهم بزرگی از بازار اعم از تاژ را به خود اختصاص دادند که بایستی با آنان به رقابت بپردازیم.

این تولید کننده تاکید کرد: محصولات خود را به کشورهای افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و پاکستان صادر می کنیم.

نیشابوری با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیر شگرفی در کسب و کار ما داشت، توضیح داد: از آن جهت که مبنای پایه تاسیس شرکت ما بر اساس صادرات می باشد؛ به علت تصمیماتی که ستاد ملی کرونا برای حمایت از مصرف کننده داخلی گرفت و مرزها بسته شد، ما نتوانستیم محصول را صادر کنیم و ۷ ماه در سال ۹۹ بطور کامل، کار تعطیل شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت فیدار بیان کرد: موادخام به خارج از مرزها صادر شد؛ لیکن کالای تولیدی صادر نمیشد و بارها نیز نامه نگاری هایی به ستاد کرونا زدیم ؛ اما پاسخی دریافت نکردیم. تعداد ۳۰ نفر کارگر خط تولید را تعدیل کردیم و حقوق نیروهای ستادی، تخصصی، مدیر تولید و مدیر فنی را از جیب خود پرداخت کردیم.

وی با اشاره به اینکه عمده مشکلات ما بی ثباتی دلار است، اشاره کرد: شاه کلید اقتصاد، ثبات است. سیاست گزاران مبنا را بر ثبات قیمت دلار بگذارند. تولید کننده به دنبال بازار هدف ساده تر می گردد که بتواند راحت تر محصولاتش را بفروش رساند.

نیشابوری افزود: دولت به فکر تولید کننده باشد‌. بنده به عنوان تولید کننده محصولات شوینده و صادرکننده، اولا هزاران کارگر را بر سر کار می آورم و ثانیا ارزی را وارد کشور می کنم که نیازی به چالش ندارد.

این تولید کننده نفت بیان کرد: برای صادر کردن نفت، چندین کشور باید با هم بجنگند. نفت را دولت ها و وزارت خانه ها می فروشند؛ ولی مایع ظرفشویی را من تولید کننده می فروشم و هیچ گونه چالشی نخواهد داشت.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

301426