امام جمعه سنندج:

دولتمردان همواره در جامعه حضور داشته باشند

امام جمعه سنندج گفت: تنها راه برون رفت از وضعیت اسفبار اشتغال و اقتصاد در کشور راه‌اندازی کارخانه‌ها و مراکز تولیدی است و از سوی دیگر از مسئولان و دولتمردان درخواست داریم که همواره در بین مردم حضور داشته باشند.

تصویر دولتمردان همواره در جامعه حضور داشته باشند

به گزارش سایت خبری پرسون، از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: باید برای داشتن آینده‌ای روشن در کشور مشارکت ما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بالا باشد.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود افزود: در متن قرآن کریم، به صورت مستقیم به امر شورا و مشورت تاکید شده است، بنابراین باید برای رسیدن به یک جامعه ایده‌آل همه در این همه‌پرسی شرکتی تاریخی داشته باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره دشمنان به دنبال حاشیه‌سازی برای انتخابات در ایران اسلامی بوده‌اند ولی تاکنون هرکاری کرده‌اند با مشارکت حداکثری مردم به شکست ختم شده است.

ماموستا رستمی افزود: ملت ایران به ویژه جوانان از منتخبان ملت انتظار دارند که آینده را برای آنان بسازند و مشکلاتی همانند تورم، بیکاری و... در جامعه را از بین ببرند.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: تنها راه برون رفت از وضعیت اسفبار اشتغال و اقتصاد در کشور راه‌اندازی کارخانه‌ها و مراکز تولیدی است و از سوی دیگر از مسئولان و دولتمردان درخواست داریم که همواره در بین مردم حضور داشته باشند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

301379