حلالی در گفت وگو با پرسون؛

ملی پوشان نباید دچار تنش های حاشیه ای در بحرین شوند

اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال از وضعیت پیش روی تیم ملی در مسیر صعود به جام‌جهانی و همچنین حواشی دیدارهای پرسپولیس در دوره جاری لیگ برتر سخن گفت
تصویر ملی پوشان نباید دچار تنش های حاشیه ای در بحرین شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، این پیشکسوت فوتبال معتقد است: تیم ملی فوتبال می تواند به جام جهانی صعود کند به شرطی که بازیکنان دچار تنش های حاشیه ای نشوند. اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال درباره لیست تیم ملی فوتبال برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار کرد: من تاکنون درباره لیست تیم ملی فوتبال نظری ندادم و سرمربی تیم ملی نفرات مدنظرش را انتخاب می کند و او باید جوابگو انتخابش هم باشد چون مسئولیت تیم ملی را برعهده دارد.


حلالی درباره اینکه کدامیک از بازیکنان جایشان در تیم ملی خالی است، گفت: کادر فنی تیم ملی فوتبال تا حدودی طبق نیاز خود بازیکنان را دعوت کرده است. عیسی آل کثیر به تازگی محرومیتش به پایان رسیده است و شهریار مغانلو مدت زیادی نیست که در تیم پرسپولیس حضور دارد و نبود آنها در لیست تیم ملی طبیعی است.


تیم ملی فوتبال به جام جهانی نرود، آسیب خواهد دید


او افزود: بازیکنان شاخص و طراز اولی در پست مهاجم در تیم ملی فوتبال داریم که اکثر آنها در اروپا بازی می کنند. البته سید جلال حسینی می توانست در لیست تیم ملی باشد اما خودش از تیم ملی کنار کشید. به نظرم لیست تیم ملی مهم نیست بلکه ما باید دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط خارج شویم. به هر حال اگر تیم ملی فوتبال به جام جهانی نرود به طور حتم فوتبال کشورمان صدمه و آسیب می بیند.
بهم ریختن روحیه تیم ملی ایران حربه رقبا در بحرین است


پیشکسوت فوتبال درباره اینکه بازی های حساس تیم ملی فوتبال در بحرین را چطور ارزیابی می کند، گفت: تیم ملی فوتبال باید بازی به بازی جلو برود و برای هر بازی برنامه داشته باشد و با قدرت هر 4 حریف خود را پشت سربگذارد. درست است که برخی از بازی های تیم ملی روی کاغذ ساده است اما این طور نیست. تیم ملی فوتبال شرایط و ابزار لازم را دارد تا از گروهش صعود کند به شرطی که ملی پوشان آرامش داشته باشند و دچار تنش های حاشیه ای نشوند. حربه رقبای ما این است که بازیکنان ایران را همان اوایل بازی از لحاظ روحی و روانی به هم بریزند و بازیکنان باید آگاه باشند و تمرکزشان روی بازی خودشان باشد.

حلالی درباره اینکه کریم باقری به کادر فنی تیم ملی فوتبال اضافه شده است، گفت: کریم باقری یک وزنه محسوب می شود و برای هر تیمی می تواند مثمرثمر باشد. با توجه به اینکه بازی های لیگ برتر تعطیل شده است به همین علت باقری می تواند به خوبی به تیم ملی کمک کند. همچنین بعد از اعلام اسامی تیم ملی فوتبال، باقری به تیم ملی اضافه شده است و هیچ شبهه ای به وجود نمی آید. به طور حتم درخواست بازیکنان تیم ملی بوده است که باقری در تیم ملی فوتبال حضور پیدا کند.


تیم ملی فوتبال برای صعود باید همه بازی ها را پیروز شود


او درباره اینکه تیم ملی فوتبال می تواند به جام جهانی صعود کند، گفت: قطعا این اتفاق رخ می دهد و باید 4 بازی را پیروز شویم تا به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم. اگر تیم ملی فوتبال در رتبه دوم قرار بگیرد، کارش به اما و اگر کشیده می شود و صعود به جام جهانی سخت خواهد شد.


پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم پرسپولیس در بازی با سپاهان میهمان بود و آن اتفاقات برای این تیم ایجاد کردند و در نهایت سید جلال حسینی را محروم کردند. بعد از آن در پایان بازی دربی، بازیکنان پرسپولیس را به قصد کشت زدند و مربی استقلال به جای اینکه جو را آرام کند، فرجی را با مشت زد. در بازی با ذوب آهن هم به سمت اتوبوس پرسپولیس نارنجک پرتاب کردند، انگار پرسپولیسی ها عراقی هستند که به اتوبوس سرخپوشان حمله کردند. فقط می گویند خاطیان این حادثه را گرفتند اما آنها را نشان نمی دهند تا چهره شان را ببینیم.

او در پایان گفت: ما باید دوست و رفیق باشیم نه اینکه با نارنجک به اتوبوس تیم پرسپولیس بزنند. چند سال پیش به چشم سرباز احمدی نارنجک پرتاب کردند و او نابینا شد و همان موقع در صورتی که رای درستی می دادند اکنون این اتفاقات رخ نمی داد.

301363