مدیرکل خانه مطبوعات استان زنجان:

خبرنگاران میدانی و فعال، در اولویت واکسیناسیون تیرماه هستند

مدیر کل خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به واکسیناسیون خبرنگاران گفت: اولویت واکسیناسیون با خبرنگاران میدانی است که در جلسات حضور فعال داشتند.

تصویر خبرنگاران میدانی و فعال، در اولویت واکسیناسیون تیرماه هستند

یوسف ناصر در گفت‌وگو با سایت خبری پرسون از زنجان، با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از خبرنگاران در سطح استان زنجان علیه بیماری کرونا واکسینه خواهند شد، اظهار کرد: این اقدام در پی هماهنگی‌های انجام شده میان خانه مطبوعات کشور و وزارت بهداشت میسر شده است.

وی در خصوص نوع واکسن در نظر گرفته شده برای اعمال واکسیناسیون میان خبرنگاران استان تصریح کرد: تاکنون اطلاعاتی در خصوص نوع واکسن لحاظ شده و تاریخ دقیق واکسیناسیون اعلام نشده است.

مدیر کل خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به اینکه اسامی خبرنگاران از خانه مطبوعات استان مطالبه شده است، خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات در حال جمع‌آوری و جمع‌بندی اسامی خبرنگاران است تا آنها را به تهران اعلام کند.

ناصر با بیان اینکه ما تمام اسامی خبرنگاران را به تهران اعلام خواهیم کرد تا ان شاالله همه آنها علیه بیماری ویروسی کرونا واکسیناسیون شوند، تاکید کرد: اما اولویت با خبرنگاران میدانی است که در جلسات حضور فعالانه داشته‌اند پس از آن خبرنگاران دیگر واکسینه خواهند شد.

وی در پایان افزود: در نامه ارسالی خانه مطبوعات کشور ملاک برای واکسیناسیون عضویت در خانه مطبوعات تا پیش از اردیبهشت ماه است.

فاطمه شمشیرگر _ استان زنجان

301186