استاندار هرمزگان وارد جزیره کیش شد؛

افتتاح چند پروژه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات

استاندار هرمزگان دقایقی پیش با استقبال معاون توسعه سازمان منطقه آزاد کیش وارد این جزیره شد.
تصویر افتتاح چند پروژه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر فریدون همتی به منظور شرکت در آیین افتتاح چند پروژه که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارمی شود، دقایقی پیش وارد کیش شد.

امروز با حضور وزیر ارتباطات و استاندار هرمزگان، بهره برداری از سامانه جدید پستی در جزیره کیش، دومین مرکز پردازش هوشمند مبادلات پستی در هاب پستی اصفهان و فاز جدید توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری شرکت ملی پست در استان های مختلف کشور ، آغاز خواهد شد.

به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی و در راستای کاهش مدت سیر مرسولات پستی، سایر هاب های پستی کشور نیز قرار است به سیستم سورتینگ مکانیزه مجهز شوند. استاندار هرمزگان و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از این مراسم از مجموعه تله کیش و مرکز نوآوری جزیره نیز بازدید خواهند کرد و با شرایط فعالیت شرکت های دانش بنیان ، کارآفرینان و صاحبان استارت آپ ها نیز آشنا می شوند.

عصر دیروز چهارشنبه پنجم خرداد نیز با حضور آذری جهرمی در نشست شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش، سامانه های جدید "کیش هوشمند"، "سامانه حقوقی" و "سامانه جامع اطلاعات جغرافیایی" رونمایی شد و روند ارتقاءزیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و امکانات ارتباطی کیش بررسی شد.

سامانه کیش هوشمند، سامانه ای جامع از ارتباط و تجمیع اطلاعات سامانه های کاربردی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت ها و موسسات تابعه است.همچنین سامانه حقوقی که سامانه جامع اطلاعات نزدیک به یک میلیون برگ سند حقوقی الکترونیکی شده است؛ به طوری که تمام فرایندهای کاری و نیازهای کاربری مربوط به پرونده های دعاوی، نقل و انتقال املاک و مستغلات و قراردادهای سازمان در این سامانه طراحی و پیاده سازی شده است. سامانه جامع اطلاعات جغرافیایی نیز شامل اطلاعات جغرافیایی و لایه های مکانی مربوط به قطعات با کاربری های مختلف و تصویر قراردادهای "معابرشهری، حریم ساحلی، بلوک طرح جامع، منطقه بندی اقتصادی، صنوف خدماتی، دکل های مخابراتی تجمیعی و شبکه های زیرساخت فیبرنوری در این منطقه است.

تصویر آرشیوی است.

خبرنگار: سامیه طهورنیان

301179