گرایی:

مسابقه انتخابی برای حضور در المپیک برگزار نمی شود/ کشتی غیر قابل پیش بینی است

کشتی گیر ملی پوش کشورمان در مورد آخرین وضعیت آمادگی خود توضیحاتی را بیان کرد.
تصویر مسابقه انتخابی برای حضور در المپیک برگزار نمی شود/ کشتی غیر قابل پیش بینی است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی گرایی کشتی گیر وزن ۷۷ کیلوگرم کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون، در خصوص شرایط آمادگی خود اظهار داشت: فعلا در اردوی تیم ملی هستیم و در این اردو نفرات کمتری حضور دارند. پس از مسابقات جام تختی، باید ببینیم چه نفراتی با اردو اضافه خواهند شد.

او افزود: با اضافه شدن نفرات جدید، فشار اردوها بیشتر می‌شود و آمادگی بچه‌ها نیز بالاتر می‌رود. حدود ۶۰ روز تا المپیک باقی مانده و تمرینات در سطح بالایی انجام می‌شود. تا شروع مسابقات المپیک، باید تمرینات سخت را تحمل کنیم تا با بهترین وضعیت راهی این رقابت‌ها شویم.

گرایی در خصوص اینکه آیا حضورش در المپیک قطعی شده است یا خیر، گفت: هنوز این موضوع مشخص نشده است اما فکر نمی‌کنم مسابقه انتخابی در وزن ۷۷ کیلوگرم برگزار شود. هنوز چیزی به طور کامل مشخص نشده است.

او درباره اینکه در صورت برگزاری مسابقه انتخابی رقیب احتمالی اش چه کسی خواهد بود، بیان کرد: مسابقه انتخابی برگزار نمی شود.

کشتی گیر ملی پوش کشورمان در خصوص سطح رقبای خود، عنوان کرد: سایر کشتی گیران سطح خوبی دارند و اکثر آن‌ها سهمیه المپیک را کسب کرده اند. همه افرادی که در وزن ۷۷ کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کرده اند، از شرایط خوبی برخوردار هستند.

گرایی در مورد شرایط سایر کشتی گیران المپیکی ایران، گفت: از شرایط سایر ملی پوشان اطلاعی ندارم و فقط می توانم درباره خودم صحبت کنم. امیدوارم خدا کمک کند تا مدال های زیادی را کسب کنیم. کشتی به گونه ای نیست که بتوان آن را پیش بینی کرد.

301134