انفجار در مجتمع‌های پتروشیمی عسلویه

شیر اکسیژن فاز دوم پتروشیمی منطقه عسلویه متعلق به شرکت دماوند انرژی عسلویه، صبح امروز بر روی خط لوله ارتباطی پتروشیمی فاز دو منطقه پارس دچار ترکیدگی و انفجار شد.
تصویر انفجار در مجتمع‌های پتروشیمی عسلویه

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، معاون فرماندار عسلویه با اشاره به انفجار در مجتمع‌های پتروشیمی در منطقه ویژه پارس جنوبی عنوان کرد: این حادثه که پیش از ظهر امروز رخ داد ناشی از انفجار خط لوله انتقال اکسیژن مجتمع‌های پتروشیمی مبین و دماوند بود که با تلاش نیروهای امدادی حریق در این مجتمع‌ها اطفا شد.

علی رحمانی افزود: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت و دو نفر به شدت مصدوم شدند که مصدومان به بیمارستان انتقال یافته‌اند.

وی بیان کرد: تحقیقات در خصوص علت وقوع حادثه و همچنین بررسی میزان خسارت ها ادامه دارد.

عبدالنبی یوسفی، فرماندار عسلویه درباره این حادثه عنوان کرد: مصدومان این انفجار به بیمارستان عسلویه منتقل شده و در حال مداوا هستند، جلسه ستاد بحران نیز تشکیل شده و حریق تحت کنترل است.

رئیس ستاد بحران شهرستان عسلویه اضافه کرد: این حادثه در سایت 2 پتروشیمی های عسلویه رخ داده است.

در گزارش منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس عنوان شده این حادثه ارتباطی به شرکت مبین انرژی نداشته و در محدوده فاز دوم شرکت‌های پتروشیمی منطقه به‌وقوع پیوسته و کلیه واحدهای عملیاتی شرکت مبین انرژی بدون مشکل در سرویس قرار دارند.

منبع:ایسنا

301133