سرمربی آبی‌ها می‌رود

وضعیت نقل ‌و انتقالات و مالی باشگاه اینتر باعث شده آنتونیو کونته در حال بررسی گزینه «قطع همکاری با باشگاه» باشد.
تصویر سرمربی آبی‌ها می‌رود

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در گزارشی اختصاصی مدعی شد پایان همکاری آنتونیو کونته و اینتر در حال کلید خوردن است و ممکن است به زودی این خبر رسانه‌ای شود. چیزی که هواداران اینتر پس از موفقیت فصل اخیر این تیم اصلاً انتظارش را ندارند اما اختلافات به وجود آمده ممکن است مسیر طرفین را از هم جدا کند.

بر اساس این گزارش، سران باشگاه اینتر از کونته خواسته‌اند تیم را در تابستان پیش‌رو با بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون یورویی تقویت کند و در کنارش با کاهش ۱۵ یا ۲۰ درصدی درآمدش موافقت کند، چیزی که کونته موافق آن نیست.کونته که همیشه ادعا می‌کرد جاه‌طلبی‌های گروه سونینگ او را متقاعد کرده، حالا تنها حاضر است با یک پروژه نسبتاً مشابه به کارش در اینتر ادامه دهد. از قرارداد فعلی این مربی ایتالیایی با اینتر تنها یک سال دیگر با دستمزد ۱۲ میلیون یورو در سال باقی مانده، این در حالی است که او از دستمزد سال پیش خود یک میلیون یورو از باشگاه طلب دارد.

اما چیزی که کونته را بیشتر از خواسته مدیران باشگاه برای کاهش دستمزدش عصبانی کرده، این است که درست در وقتی که باشگاه با چند خرید خوب می‌تواند با باشگاه‌های بزرگ اروپایی رقابت کند، بودجه لازم برای تقویت تیم لحاظ نشده و در کنارش آنها آماده فروش چند بازیکن خود شده‌اند. اشرف حکیمی مورد توجه پاری‌سن‌ژرمن است، لائوتارو مارتینس از اسپانیا پیشنهادهایی دارد و روملو لوکاکو که مورد توجه باشگاه‌های انگلیسی از جمله منچسترسیتی و چلسی است، ممکن است به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

301121