امام جمعه سنندج:

رییس جمهور آینده در قبال جمعیت 80 میلیونی ایران مسئول است

امام جمعه شهر سنندج گفت: کسی که به‌عنوان رییس جمهور انتخاب می‌شود در قبال جمعیت 80 میلیونی ایران اسلامی مسئول است و باید به وعده‌های انتخاباتی خویش عمل کند و در طول حضور خود در پست ریاست جمهوری همواره در مسیر خدمت صادقانه به مردم باشد.

تصویر رییس جمهور آینده در قبال جمعیت 80 میلیونی ایران مسئول است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان کردستان که با محوریت «انتخابات و مشارکت حداکثری» در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی سنندج برگزار شد، عنوان داشت: انسان باید بداند که در قبال جامعه و حتی شخص خود چه وظیفه‌ای برعهده دارد و همواره باید موجودی پرسشگر و مطالبه‌گر باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: قشر روحانی و طلبه همواره در جامعه به عنوان چراغ راه حضور داشته و دارند و حضور این قشر باعث آگاهی بخشی به مردم و جامعه می‌گردد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حال در این روزها بسیاری از خود سئوال می‌پرسند که حضور و مشارکت ما در انتخابات چه تاثیری دارد و به چه منظور است که در جواب این سئوال باید به دین و قرآن رجوع کنیم که همواره ما را به مشارکت و شورا سوق می‌دهند.

ماموستا رستمی عنوان داشت: تک تک آرای ما در انتخابات نقش مهمی در تثبیت آزادی، توسعه اقتصادی، تولید و... دارد، بنابراین بی‌تفاوتی در این باره به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و نیست.

امام جمعه سنندج در ادامه به مشخصه‌های فرد اصلح برای پست ریاست جمهوری اشاره داشت و بیان کرد: باید مردم در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشند و کسی را برگزینند که دارای صفات و ویژگی‌هایی همانند صداقت، پاکدستی، شجاعت، آگاهی، علم و آگاه به مشکلات جامعه باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در مقابل کسی که به‌عنوان رییس جمهور انتخاب می‌شود در قبال جمعیت 80 میلیونی ایران اسلامی مسئول است و باید به وعده‌های انتخاباتی خویش عمل کند و در طول حضور خود در پست ریاست جمهوری همواره در مسیر خدمت صادقانه به مردم باشد.

طاهره ایزدی ـ استان کردستان

301037