جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

کشف بیش از ۴ تن روغن خوراکی به ارزش یک میلیارد ریال از محتکران در نقده


 جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف و ضبط چهارهزار و ۵۶ کیلوگرم روغن خوراکی از محتکران در نقده خبر داد.
تصویر کشف بیش از ۴ تن روغن خوراکی به ارزش یک میلیارد ریال از محتکران در نقده

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سرهنگ ایرج حسن خانی ازکشف و ضبط چهارهزار و ۵۶ کیلوگرم روغن خوراکی از محتکران در نقده خبر داد و اظهار داشت : ماموران مبارزه با امنیت عمومی این شهرستان پس از اطلاع از احتکار روغن، رسیدگی به موضوع را به سرعت در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند، این منزل را شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضایی آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این منزل، چهارهزار و ۵۶ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: کارشناسان ارزش ریالی روغن‌های کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حسن‌خانی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم مقابله با کالای قاچاق و احتکار در شرایط فعلی جامعه و برخورد با محتکران کالای قاچاق و احتکار است که در این رابطه مشارکت مردم و در جریان قرار دادن پلیس از هر گونه فعالیت مخرب در این زمینه می توان کمک بزرگی را در رشد و شکوفایی اقتصادی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

290921