عمویی خبر داد؛

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی بازدید کردند و در جریان دستاوردهای وزارت دفاع قرار گرفتند.
تصویر بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل عمویی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نمایشگاه سازمان صنایع دفاعی، گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نمایشگاه سازمان صنایع دفاعی بازدید کردند تا در جریان آخرین دستاوردهای دفاعی کشور و فعالیت‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار گیرند.

وی بیان کرد: این فعالیت‌ها در بخش هایی از توانمندی ها در حوزه تسلیحات سبک، خودروهای زرهی، توانمندی‌های علوم شیمیایی و ساخت راکت های برد کوتاه و بلند در نظر گرفته شده بود و همین طور در بحث فناوری اطلاعات پیشرفت هایی در سازمان صنایع دفاعی شاهد بودیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نمایندگان حاضر از فعالیت‌های وزارت دفاع در این زمینه تقدیر کردند چرا که دستاوردهای صنایع دفاعی چشم گیر بوده و موجب افتخار همه ایرانیان است و کمک کرده که بنیه دفاعی کشور بومی شود.

عمویی گفت: البته با پیشبرد رویکرد توانمندسازی داخلی، کشور به مصونیت در حوزه دفاعی نزدیک شده است و بعد از این جلسه نیز گفتگویی میان نمایندگان و وزیر دفاع برای تقویت همکاری های دوجانبه برگزار شد.

290838