عباس زاده مشکینی:

اقدامات ارتش در پدافند هوایی دفاع از حیثیت و آبرو و موجودیت کشور است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اقدامات ارتش در عرصه پدافند هوایی که خط مقدم دفاع از حیثیت و آبرو و موجودیت کشور است، قطعا یک اقدام انقلابی و جهادی است که فرزندان برومند این مرز و بوم با توکل به خدا، تلاش، تدبیر و تحقیق کسب کرده‌اند.
تصویر اقدامات ارتش در پدافند هوایی دفاع از حیثیت و آبرو و موجودیت کشور است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود عباس‌زاده مشکینی درباره جلسه کاری امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی،گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز از یکی از مراکز عمده فرماندهی و کنترل پدافند هوایی ارتش بازدید کردند.

وی بیان کرد: در حاشیه این بازدید، نشست مشترکی با فرماندهان این مرکز برگزار شد و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان توانمندی موجود و ظرفیت توسعه نیروی پدافند هوایی قرار گرفتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در ادامه این نشست، گزارش مفصلی از قابلیت های دفاعی سامانه های پدافند هوایی کشور در زمینه رهگیری، درگیری، جنگ الکترونیک و سامانه فرماندهی کنترل ارائه شد.

عباس‌زاده مشکینی اظهار داشت: شرایط موجود نشان می دهد با وجود تحریم و تنگناهای مالی، کشور در عرصه پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری یافته و از منظر کیفی و کمی ارتقا پیدا کرده است.

وی گفت: اقدامات ارتش در عرصه پدافند هوایی که خط مقدم دفاع از حیثیت و آبرو و موجودیت کشور است، قطعا یک اقدام انقلابی و جهادی است که فرزندان برومند این مرز و بوم با توکل به خدا، تلاش، تدبیر و تحقیق کسب کرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در ادامه این نشست، پیرامون مسائل، مشکلات و نیازهای مالی پدافند هوایی بحث و بررسی شد.

منبع : مهر

309422