اسکوچیچ:

انگیزه نمی‌خواهم، فقط انضباط

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم انضباط است، نه انگیزه. نیازی نیست به انگیزه اشاره کنم، چراکه وقتی کسی کشورش را نمایندگی می‌کند باید سرشار از انگیزه باشد.
تصویر انگیزه نمی‌خواهم، فقط انضباط

به گزارش سایت خبری پرسون، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم انضباط است، نه انگیزه. نیازی نیست به انگیزه اشاره کنم، چراکه وقتی کسی کشورش را نمایندگی می‌کند باید سرشار از انگیزه باشد. وقتی برای تیم ملی ایران بازی می‌کنیم، ۸۰ میلیون دلیل برای انگیزه داشتن داریم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تمرکز اعضای تیم روی نخستین بازی از دور برگشت مسابقات، بیان کرد: اکیداً همه را در تیم ملی از فکر کردن یا صحبت کردن در مورد مسابقات گروهی‌مان در آینده منع می‌کنم. تنها دغدغه‌ی ذهنی ما درحال‌حاضر بازی با هنگ‌کنگ است و سایر مسائل فقط باعث برهم‌خوردنِ تمرکزمان می‌شود. زمانی‌که همه‌چیز بر وفق مراد باشد مسلماً همه‌چیز آسان خواهد بود، اما باید در شرایطی ذهنیت صحیح را حفظ کرد که همه‌چیز برضد ما است.

اسکوچیچ با اشاره به خواسته‌ خود از ملی‌پوشان تصریح کرد: حق نداریم هیچ اشتباهی مرتکب شویم، من از بازیکن‌هایم می‌خواهم شخصیت‌شان را به نمایش بگذارند، آن‌ها ظرفیت لازم برای موفقیت را تمام‌وکمال دارند.

290836