پیشکسوت استقلال:

قهرمانی لیگ دور از دسترس نیست

پیشکسوت استقلال گفت: در مدت زمان تعطیلی لیگ، استقلال فرصت مناسبی دارد تا مشکلات خط دفاعی و هماهنگی بین خطوط خود را بر طرف کند.
تصویر قهرمانی لیگ دور از دسترس نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان با تعطیلات بلند مدت لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی مواجه می شود. صادق ورمزیار گفت: این بهترین فرصت برای رفع مشکلات فنی است.

آقای ورمزیار! استقلال هنوز برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد؟

برخلاف آنهایی که می‌گویند استقلال لیگ را از دست داده من معتقدم چون هنوز استقلال روی کاغذ شانس دارد باید با تمام توان کار کند. اما به نظر می‌آید که این تیم از طریق جام حذفی زودتر به آسیا و قهرمانی مدنظرش در این فصل خواهد رسید. بنابراین چون در لیگ هم روی کاغذ شانس دارد باید با قدرت در مسابقات لیگ حضور پیدا کند و در عوض تمام تمرکز و توان خود را روی جام حذفی بگذارد.

تعطیلی پیش رو برای استقلال خوب است یا بد؟

فکر می کنم این تعطیلی می تواند شانس خوب یا فرصت خوبی برای بدنسازی و ریکاوری پس از لیگ قهرمانان آسیا باشد. استقلال در این مدت می تواند روی هماهنگی بین خطوط به ویژه مشکلات دفاع تیمی و انفرادی که در این مدت با آنها دست و پنجه نرم کرده کار کند و آنها را از بین ببرد تا در جام حذفی و لیگ قهرمانان با قدرت ظاهر شود.

به نظر شما سرمربی استقلال به یک دستیار برای پر کردن جای خالی کمالوند نیاز دارد؟

صد در صد نیاز دارد! فرهاد مجیدی چون لب خط می ایستد و درگیر بازی می شود گاهی از بحث آنالیز و یا تعویض های به موقع غافل می ماند پس نیاز دارد یک نفر کنارش باشد تا در این زمینه به او کمک کند.

به این استقلال امید دارید؟

بله! استقلال یک تیم پر مهره است که قطعاً با رفع مشکلات کوچکش در ساختار دفاعی می تواند در جام حذفی به عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این تیم در آسیا هم می تواند به خوبی پیش برود و قهرمان هم بشود.

290833