دیدار فرماندار قم با شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

در جلسه‌ای که بین فرماندار قم و معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، اقدامات انجام شده برای آبادانی روستاهای این استان مورد بررسی قرار گرفت
تصویر دیدار فرماندار قم با شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، در جلسه‌ای که جلسه‌ای با حضورمدیران؛ شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، حیدری فرماندار قم، مجیدی مدیرکل دفتر امور زمین، عسگری مدیرکل دفتر امور فنی و تهیه طرح ها، بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان، صمدی جانشین معاون عمران روستایی بنیاد استان و کارشناسان بنیاد به‌منظور بررسی و رفع مشکلات روستاهای قم در سالن جلسات بنیاد تشکیل شد، اقدامات بنیاد مسکن برای آبادانی روستاها مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا بلدی گزارش کاملی از فعالیت های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاهای استان ارائه داد.
در ادامه حیدری فرماندار قم با بیان این‌که، بنیاد مسکن استان از طریق ایجاد بستر و زمینه‌های مناسب به خوبی توانسته در زمینه عمران و آبادانی روستاها عمل کند، گفت: فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه عمران روستایی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت ها در روستاها کاملا مشهود است.


وی با ابراز خرسندی از سفر شاملو به استان قم گفت: معابر بسیاری ازروستاها نیاز به آسفالت دارد که انشاالله با استفاده از اعتبارات دولتی درجهت رفع مشکلات اقدام خواهد شد.

فرماندار قم همکاری بنیاد مسکن با دهیاری‌ها را بسیار تنگاتنگ عنوان کرد و گفت: اجرای بسیاری از طرح ها در روستاها با همکاری و هماهنگی، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شتاب بیشتری گرفته است.

سپس شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای حفظ اراضی و جلوگیری از دست اندازی به آن تأکیدکرد و گفت: تأمین اراضی مسکونی در مناطق روستایی و واگذاری از طریق بنیاد مسکن موضوعی است که باید در توسعه روستایی مدنظر داشت.

در پایان مدیرکل بنیاد مسکن استان با قدردانی از فرماندار قم به دلیل پیگیری امور روستایی و مسایل و مشکلات مربوط به روستاهای قم گفت: با توجه به حجم بالای عملیات عمرانی و اجرای طرح هادی در بیشتر روستاهای استان، بنیاد مسکن نیازمند اعتبار و تخصیص به موقع آن است تا بتواند در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهد.

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات طرح هادی برخی روستاها از قبیل آسفالت وجدول کشی معابر بررسی و تصمیمات مناسب اتخاذ شد

290494