انتقال پیکر دو شهید گمنام به امامزاده سیدمظفر بندرعباس

هواپیمای حامل ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست و پس از استقبال رسمی و ادای احترام ویژه نظامی به امامزاده سید مظفر انتقال یافت.
تصویر انتقال پیکر دو شهید گمنام به امامزاده سیدمظفر بندرعباس

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، پیکر این ۲ شهید ۱۸ و ۲۰ ساله که از مناطق عملیاتی فکه مربوط به عملیات والفجر مقدماتی و شرق دجله در عملیات بدر تفحص شده است، برای تشییع در میان خیل یادگاران هشت سال دفاع مقدس و عاشقان این شهر در امامزاده سید مظفر(ع) قرار می گیرد.
قرار است پیکر این ۲ شهید گمنام در یادمان شهدای مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس به خاک سپرده شود.
آیین شب وداع نیز در ساعت ۲۰ در امامزاده سیدمظفر (ع) بندرعباس با حضور مردم استان و گردهمایی رزمندگان در فضای باز برگزار و سپس پیکرها در ساعات پایانی شب به شهرک های مسکونی بندرشهید باهنر و رجایی انتقال و آیین وداع با حضور خانواده های کارکنان این مجتمع ادامه می یابد.
آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر این ۲ شهید روز سه شنبه چهارم خرداد ساعت ۹ صبح در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس برگزار می شود.
درحال حاضر ۱۹۱ شهید گمنام دفاع مقدس در نقاط مختلف استان هرمزگان تدفین شده اند که با حضور پیکر این ۲ شهید در سوم خرداد ۱۴۰۰، مجموع شهدای گمنام تدفین شده در این استان به ۱۹۳ شهید افزوده می شود.

منبع:ایرنا

290397