مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان؛

مصرف روزانه نفت گاز یورو ۴ بیش از یک و نیم میلیون لیتر است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از مصرف روزانه بیش از یک و نیم میلیون لیتر نفت گاز یورو ۴ در زنجان خبر داد و گفت: هم اکنون سوخت توزیعی در همه جایگاه‌های عرضه سوخت استان، به نفت گاز یورو ۴ تبدیل شده است.

تصویر مصرف روزانه نفت گاز یورو ۴ بیش از یک و نیم میلیون لیتر است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حمید حبیبی افزود: سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون لیتر نفت گاز یورو ۴ در استان زنجان توزیع شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۵ درصد افزایش یافت.
وی با تاکید بر اینکه هماهنگی و برنامه‌‌ریزی برای افزایش جذب سهمیه نفت گاز یورو در منطقه انجام شده است، اظهار داشت: ۵۰۰ میلیون لیتر نفت گاز توزیع شده، حدود ۸۰ درصد از نفت گاز مصرفی ناوگان حمل و نقل استان را شامل می‌شود که افزایش راندمان سوخت خودروها و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان از مزایای استفاده از این فرآورده نفتی به شمار می‌رود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: روزانه بیش از یک و نیم میلیون لیتر نفت گاز یورو ۴ در استان مصرف می‌شود و هم اکنون سوخت توزیعی در همه جایگاه‌های عرضه این سوخت در استان به نفت گاز یورو ۴ تبدیل شده است.
حبیبی اظهار داشت: افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه نفت گاز یورو ۴ با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی، تحقق حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست و از برنامه‌های پیش‌روی منطقه زنجان است.
وی به انجام مستمر کنترل‌های کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی در منطقه زنجان اشاره کرد و افزود: تامین و توزیع سوخت برای مصرف‌کنندگان و جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی وظیفه ذاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده و در منطقه زنجان کنترل‌های کمی و کیفی قبل، حین و بعد از تحویل فرآورده به مشتری توسط کارشناسان مجرب انجام می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در جهت افزایش اعتبار آزمایش‌های کمی و کیفی انجام شده در جایگاه‌های عرضه سوخت توسط کارشناسان این شرکت طی دوره‌های ماهانه و افزایش اطمینان مشتریان است.
حبیبی ادامه داد: اداره استاندارد نیز در دوره های ۶ ماهه نسبت به انجام آزمایش‌های کمی و آزمایش کیفی به صورت موردی بر روی تلمبه‌های موجود در جایگاه‌ها اقدام کرده و پس از کسب اطمینان ازصحت عملکرد دستگاه، برچسب تاییدیه سلامت دستگاه بر روی آن نصب می‌شود.
وی افزود: مشتریان می‌توانند درصورت مواجهه با هرگونه کم‌فروشی یا ناخالصی سوخت در جایگاه ها، موضوع را به اطلاع سامانه پاسخگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شماره تماس ۰۹۶۲۷ که به صورت ۲۴ ساعته فعال است اطلاع داده تا به صورت مکتوب پیگیری‌های لازم بعمل آمده و از نتیجه مطلع شوند.

منبع: ایرنا

290178