نمایشگاه بین المللی تهران؛

مسئولان مسیر را برای تولیدکنندگان هموار سازند

علی خوشبخت گفت: چندین سال است که رهبر عزیزمان درباره تولید سخن می گویند، ولی مسئولان کم کاری میکنند و با تولید کنندگان همکاری لازم را ندارند؛ تقاضای جدی داری که مسئولان مربوطه راه را برای تولید کنندگان هموار سازند و حقیقتا برای تولید مانع زدایی کنند.
تصویر مسئولان مسیر را برای تولیدکنندگان هموار سازند

به گزارش سایت خبری پرسون، علی خوشبخت مدیر عامل و سازنده برند Londvil در حاشیه اجرای نمایشگاه ایران بیوتی ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی سایت خبری پرسون در ارزیابی شرکت کنندگان در نمایشگاه، اظهارداشت: امسال تعدد شرکت کنندگان کم بوده؛ لیکن همین میزان نیز هدفمند آمده اند.

وی در رابطه با اینکه چندمین دوره است که در نمایشگاه شرکت می کنید، افزود: تاکنون دو دوره از نمایشگاه را شرکت کرده ایم؛ با این تفاوت که محتوای تولیدی امسال ما ادکلن های لوکس سفارشی در بسته های بندی با چوب و رزین می باشد که این ویژگی، آن را از دوره پیشین متمایز ساخته است. مخاطب های ما بانک ها، وزارت خانه ها، نهادهای خصوصی و... هستند که در همایش های خود این محصول را سفارش می دهند.

خوشبخت با اشاره به کم کاری مسئولان در توجه به مشکلات صنفی همکاران خود و عدم رفع موانع تولید که یکی لز آنها تامین مواد اولیه لازم برای تولید است، افزود: مواد اولیه تولید این محصول اعم از شیشه و اسانس وارداتی است چرا که عملا در ایران شیشه های ادکلن تولید نمی شود و یقینا مجبور به واردات هستیم و متاسفانه با وجود همین موانع شاهد بی توجهی آشکار نسبت به صنعت و صنف مذکور هستیم. از طرفی چندین سال است که رهبر عزیزمان درباره تولید سخن می گویند، ولی مسئولان کم کاری میکنند و با تولید کنندگان همکاری لازم را نمیکنند؛ سال مانع زدایی ها برای رفع همین موانع است که تولید رونق بگیرد. لذا خواهش بنده این است که مسئولان مربوطه راه را برای تولید کنندگان هموار سازند.

مدیر عامل برند Londvil با اشاره به اینکه رمز موفقیت ایران برای عبور از تحریم ها تولید است، بیان کرد: با تولید به خودکفایی خواهیم رسید. اگر بخواهیم تولید انبوه داشته باشیم، بایستی زمینی را به قیمت هنگفت خریداری کنیم؛ با توجه به شعار امسال که سال مانع زدایی ها است، مسئولین مانع ها را از سر راه تولیدکنندگان بر دارند.

وی در رابطه با اینکه آیا کرونا تاثیری در کسب و کار شما داشته است، تاکید کرد: کرونا بسان شمشیر دولبه هم خوب و نیز بد بود.
قبل از کرونا محصولی را بصورت خام و حضوری می فروختیم؛ با شیوع بیماری کرونا در پلتفورم فضای مجازی به کسب و کار پرداختیم و این تهدید را به فرصت تبدیل کردیم. ناگفته نماند که بسیاری از مشاغل نیز تعطیل و آسیب دیدند.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

290064