توسعه همکاریهای سازمان همیاری و صمت خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت استان در خصوص استفاده از ظرفیتهای این نهاد در جهت توسعه همکاریها و فعالیتهای بازرگانی، معدنی و تولیدی سازمان همیاری تاکید کرد.
تصویر توسعه همکاریهای سازمان همیاری و صمت خراسان رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد سنجری با همراهی معاون بازرگانی، مدیرموسسه صنعتی گوشت و نماینده واحد معدنی سازمان همیاری شهرداریها با جواد خزایی سرپرست سازمان صمت استان دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به رسالتها و وظایف سازمان همیاری در حوزه های مختلف گفت: رسالت اصلی سازمان همیاری پشتیبانی و حمابت از 81 شهرداری استان در تامین نیازمندیها و تجهیزات و ماشین آلات و ... مورد نیاز حوزه مدیریت شهری است و در حوزه اقتصادی نیز سعی دارد با استفاده از ظرفیتهای خرد شهرها، زمینه درآمدزایی پایدار را برای شهرداریها ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بااشاره به 12 واحد تخصصی فعال زیرمجموعه این هلدینگ بزرگ اقتصادی در حوزه های بازرگانی، حمل و نقل، عمرانی، گردشگری، آموزشی، پژوهشی، بیمه، تامین نیرو، معدن،سوخت، کشتارگاهی و ... ادامه داد: انتفاع و منابعی که از فعالیتهای مختلف سازمان حاصل می شود متعلق به شخص خاصی نیست و به مجموعه شهرداریها که به عنوان نهادهای عمومی، همه مردم روزانه برای دریافت انواع خدمات با آنها سر وکار دارند، ببر می گردد.

وی تصریح کرد: سازمان همیاری با کمک ها و پشتیبانی هایی که از شهرداریهای استان انجام میدهد در واقع به طور غیر مستقیم به مردم و شهروندان خدمت می کند و تلاش دارد در جاهایی که امکان کسب درآمدو انتفاع وجود دارد به شهرداریهای کم درآمد کمک کند.

سنجری ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت جز نهادهایی است که سازمان همیاری شهرداری ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آن سروکار دارد و از همکاری های این مجموعه بهره برده است.

وی با اشاره آمادگی برای انجام همکاری های مشترک با این نهاد، عنوان کرد: فعال سازی بخش معدنی و اخذ مجوزها، مسائل مربوط به عرضه و صادرات سوخت مرزنشینان، طرح ایجاد ذنجیره تولید و عرضه گوشت قرمز، احیای کارخانه ژلاتین آریا به عنوان یک محصول استراتژیک در کشور، حوزه هایی است که امیدواریم با راهنمایی و حمایت سازمان صمت استان، شاهد کسب نتایج مطلوب و سازنده برای اقتصاد استان در این حوزه ها باشیم.

گفتنی است، جواد خزایی سرپرست سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی و ناجا نیز در این دیدار ضمن استقبال از برخی طرح ها و برنامه های اقتصادی سازمان همیاری، بر آمادگی سازمان صمت استان در جهت حمایت و همکاری مشترک با این سازمان تاکید کرد.

290055

مطالب مرتبط