استاندار لرستان:

استان، برای برگزاری انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ آمادگی کامل دارد

استاندار لرستان گفت: پنج هزار نفر در این استان به عنوان عوامل اجرایی انتخاب شده‌اند، تا انتخابات ۲۸ خردادماه با شکوه برگزار شود.
تصویر استان، برای برگزاری انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ آمادگی کامل دارد

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، سید موسی خادمی روز شنبه در جمع خبرنگاران از اعلام آمادگی کامل در استان برای برگزاری انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار داشت: طبق روزشمار اعلام شده توسط وزارت کشور، همه تمهیدات لازم برای انتخابات اندیشیده شده و هیئت های نظارت، بازرسی و اجرایی استان نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
خادمی افزود: در راستای رفاه مردم در روز انتخابات تعداد شعب اخذ رای لرستان ۱۵ درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافته و به حدود ۲ هزار شعبه رسیده است.
استاندار لرستان ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و موافقت وزارت کشور، انتخابات در سه شهر خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت به صورت الکترونیکی برگزار می شود که در صورت امکان به دنبال افزایش تعداد این شهرها هستیم.
وی افزود: لرستان جزو استان‌هایی خواهد بود که تعداد بیشترین شهرها را در زمینه انتخابات تمام الکترونیک داراست.
خادمی خاطرنشان کرد: در زمینه تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز برای انتخابات تمامی اقدامات به خوبی صورت گرفته و امیدواریم انتخاباتی رقابتی و مشارکتی در عین حال با امنیت بالا در لرستان برگزار کنیم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

290037