جنگ غزه تنها بخشی از قدرت و اقتدار محور مقاومت بود/خسارات صهیونیست‌ها سانسور شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ 12 روزه گفت: این جنگ بخشی از اقتدار مقاومت علیه صهیونیست‌ها بود که ابعاد خسارات آن به صورت کامل منتشر نشده است؛ این جنگ ترسو بودن صهیونیست‌ها را نشان داد.
تصویر جنگ غزه تنها بخشی از قدرت و اقتدار محور مقاومت بود/خسارات صهیونیست‌ها سانسور شد

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی مجلس شورای اسلامی در باره زمین گیر شدن صهیونیست‌ها بعد از جنگ 12 روزه و شکست فاحش آنها از اهالی غزه اظهار داشت: صهیونیست‌ها و اسرائیلی‌های غاصب که همواره دست به اعمالی نظیر ترور و بمب گذاری‌ها و اقدامات جنایتکارانه کور دست می‌زنند به دلیل ناتوانی، نامردی و ترسو بودن و عدم مبارزه رو در رو با کسی این کارها را انجام می‌دهند.

وی افزود: صهیونیست‌ها هیچ گاه عرضه مبارزه رو در رو و مقاومت را ندارند و به همین دلیل مشاهده کردیم که در جنگ اخیر چگونه در برابر مقاومت اهالی غزه زمین گیر شده و شکست فاحشی را متحمل شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی مجلس تصریح کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند که زمین فلسطینیان را اشغال کرده‌اند و به همین دلیل هیچ گاه توان مقابله در برابر مبارزان را ندارند و حتی در جنگ غزه دیدیم که گنبد آهنین آنها تبدیل به گنبدی پوشالین شد که عملاً نقطه ضعف بزرگی برای آنها محسوب می‌شود.

همتی گفت: سال‌هاست که صهیونیست‌ها در جنگ‌های مختلف 33 روزه، 22 روزه و 11 و 12 روزه، حملات سنگینی را به جنوب لبنان و غزه و علیه فلسطینیان انجام داده‌اند که همواره این عملیات‌ها از فاصله دور بوده است که دلیل آن عدم عرضه مبارزه رو در رو و ناشی از توان ضعیف‌ و قدرت بالای مقابله حزب‌الله و محور مقاومت است که نمی‌توانند رو در رو با مردم لبنان و مردم فلسطین بجنگند.

وی افزود: در عملیات اخیر اهالی غزه عملیات‌های بسیار خوب، مناسب و با دقت بالایی را علیه صهیونیست‌‌ها انجام دادند که خسارت‌های میلیارد دلاری زیادی را به آنان تحمیل کردند که خیلی از آنها به دلیل بایکوت خبری منتشر نشده است، اما ابعاد آن در هفته‌ها و ماه‌های آینده افشا خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی مجلس اظهار داشت: صهیونیست‌ها اگر به هر شیوه دیگری علیه محور مقاومت، حزب الله لبنان و فلسطین دست بزنند موفق نخواهند شد؛ چراکه ایده‌های آنها کهنه شده است و نمی‌توانند با ابزارهای پیشرفته و گوناگون‌شان مسلمانان را بترسانند؛ چرا که مقاومت علیه صهیونیست‌ها جانانه ایستاده است.

همتی گفت: مقاومت وقتی از جانش برای مقابله با صهیوینست‌ها می‌گذرد، یعنی اینکه چیزی برای از دست دادن ندارد و شهادت را با جان و دل می‌پذیرد اما صهیونیست‌ها که به شدت ترسو هستند همواره در مخفیگاه‌های خود پنهان شده و از ترس‌شان به این ور و آن ور می‌روند تا مبادا خاری به دست و پایشان برود.

وی تأکید کرد: در جنگ غزه صهیونیست‌ها صدمات و آسیب‌های سنگین مالی، جانی و اقتصادی زیادی را متحمل شد ضمن اینکه از ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی هم صدمات زیادی را متحمل شده‌اند و به زودی رسانه‌ها از ابعاد مختلف این خسارت‌ها مطالب زیادی را بیان خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی مجلس تصریح کرد: جنگ غزه بخشی از اقتدار مقاومت علیه صهیونیست‌ها را نشان داد و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی به طور کامل خواهیم بود که برای این کار محور مقاومت شیوه‌ها و استراتژی‌های مدرن و پیشرفته و بی‌نظیری را به کار خواهد بست و صهیونیست‌ها قطعا محکوم به شکست هستند و آنها می‌دانند که جمهوری اسلامی همواره در کنار فلسطین و محور مقاومت است و در این مسیر هیچ گاه کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

منبع : فارس

289986