برگزاری 100 ویژه‌برنامه پاسداشت سوم خرداد در خاش

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاش گفت: افزون بر یکصد عنوان ویژه برنامه پاسداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در نقاط مخلتف این شهرستان اجرا می‌شود.
تصویر برگزاری 100 ویژه‌برنامه پاسداشت سوم خرداد در خاش

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، علی سعدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره دفاع مقدس در فضا و بستر حقیقی و مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، بیان خاطرات جنگ و عرصه دفاع و فرهنگ ایثار و شهادت از سوی رزمندگان و فرماندهان و برپایی محافل معنوی انس با قرآن کریم از مهم‌ترین برنامه‌های گرامی داشت حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان در خاش است.
وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی خدمات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به اسلام و میهن و ملت سربلند ایران و انتقال ارزشهای دفاع مقدس از اهداف مهم پاسداشت آن دوران پر افتخار و عزت است.
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاش ادامه داد: شهیدان و رزمندگان ارتش و سپاه اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ولایت مداری، شجاعت و عزت و کرامت از مرزهای اسلام و میهن صیانت کردند و هم‌اینک نیز با گذشت چند دهه از آن دوران شاهد جاودانگی یاد و نام آنان در عرصه داخلی و خارجی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط دشوار کرونایی ویژه برنامه‌های پاسداشت حماسه سوم خرداد در بستر فضای مجازی و نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تجمعات برگزار می شود.

منبع:ایرنا

289836