فرمانده سپاه قدس گیلان خبرداد:

توزیع کود رایگان در بین شالیکاران گیلانی

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در راستای اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز صبح روز سوم خرداد کود رایگان در بین کشاورزان توزیع خواهد شد.
تصویر توزیع کود رایگان در بین شالیکاران گیلانی

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص تلاش برنامه ریزی شده و بی وقفه برای خودکفایی بویژه در زمینه کشاورزی و انجام خدمات بسیج به عموم جامعه گفت: قرارگاه امنیت غذایی استان با عنایت به اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در نظر دارد رزمایش خدمات رسانی به کشاورزان شالیکار گیلان را با هدف حمایت از محصول راهبردی برنج در سوم خرداد اجراء نماید.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به خرید نهاده برای اراضی شالیزاری استان گیلان به ارزش 15 میلیارد ریال، این نهاده توسط سپاه های نواحی (کانون بسیج جامعه کشاورزی) در بین کشاورزان هدف توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: شروع برنامه خدمات رسانی به کشاورزان صبح روز سوم خرداد طی برنامه ای مشترک با حضور فرمانده محترم سپاه، رئیس جهاد و مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان و مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز انجام میپذیرد و کود رایگان به کشاورزان اعطاء میگردد.

منبع: خبرگزاری علم و فناوری گیلان

289752