امام جمعه الشتر:

حضور گسترده در انتخابات، تجدید بیعت مجدد با آرمان شهداست

امام جمعه الشتر گفت: حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات پیش رو، تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب است.
تصویر حضور گسترده در انتخابات، تجدید بیعت مجدد با آرمان شهداست

به گزارش پرسون از لرستان، حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان والامقام فلک الدین و صیادی اظهار داشت: مردم ولایی باید بار دیگر با حضور حماسی و جهادی خود در انتخابات پیش روی کشور، ضمن حمایت از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل، توطئه و فتنه های دشمنان را خنثی و با رهبر فرزانه خود تجدید پیمان مجدد نمایند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدا به فرموده رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست و ما باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: آرامش و آسایش کنونی ما مدیون خون پاک شهدایی است که با نثار جان و مال خود ریشه های انقلاب را مستحکم و نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: اقتدار کنونی جمهوری اسلامی مرهون رشادت شهیدان و از خودگذشتگی خانواده آنها است.

یحیی ابراهیمی افزود: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران است و امروز همه مردم و مسوولان وظیفه دارند با شناخت شهیدان، راه آنان را ادامه دهند.

وی اظهار داشت: شهیدان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با درک صحیح از شرایط کشور با تقدیم جان خود اجازه ندادند که دشمنان بر این کشور اسلامی تسلط پیدا کند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب نا امیدی دشمنان اسلام می شود.

ابراهیمی همچنین با اشاره به کسب مجوز استخدام ۱۶ هزار نفر از فرزندان شهدا گفت: پیگیر جذب پنج هزار سهمیه دیگر برای استخدام هستیم چراکه این کمترین کاری است که در قبال صبر و استقامت خانواده شهدا می توان انجام داد.

گفتنی است شهیدان والامقام فلک الدین و صیادی از شهدای الشتری حاضر در عملیات بیت المقدس و عملیات فتح خرمشهر بوده اند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

289682