سرپرست مخابرات لرستان:

فیبر نوری دوم مسیر نورآباد به خرم آباد به بهره برداری خواهد رسید

سرپرست مخابرات لرستان در نشست با رسانه ها در خصوص زمان بهره برداری از فیبر نوری مسیر نورآباد به خرم آباد توضیخاتی را ارائه داد.
تصویر فیبر نوری دوم مسیر نورآباد به خرم آباد به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش پرسون از لرستان، مهندس نبی اله شمسی فر سرپرست مخابرات لرستان در نشست با رسانه ها در پاسخ به این سوال که چرا در نورآباد حتی روستاهای نزدیک به شهر هم برای آنتن دهی موبایل و شبکه اینترنت مشکل دارد بیان کرد: عوامل مختلفی ازجمله طول عمر باتریهای استفاده شده در سایتهای همراه، مشکل قطعی برق این سایت‌ها و سرقت گاه و بیگاه تجهیزات سایتهای همراه اول باعث عدم آنتن دهی در برخی نقاط این شهرستان است.
سرپرست مخابرات لرستان، در ادامه با بیان اینکه هماهنگی های لازم با فرمانداران و دادستانی ها و نیروی انتظامی شهرستانها برای برخورد با سارقین صورت گرفته است اظهار امیدواری کرد با اقدامات و هماهنگی های انجام شده در آینده شاهد سرقت از سایت‌های همراه نباشیم.
شمسی فر با اظهار خرسندی از اجرای فیبر نوری جایگزین مربوط به شرکت ارتباطات زیرساخت، برای مسیر نورآباد به خرم آباد از بهره برداری و نصب تجهیزات طی هفته آینده خبر داد.
وی یاد آور شد قصد داریم با انجام فعالیت‌هایی از جمله ایجاد تکنولوژی 2G در برخی سایتهای شهرستان‌ها، در زمان قطعی فیبر نوری حداقل ارتباط را در سطح ویس داشته باشیم.
لازم به ذکر است، مسیر انتقال فیبر نوری به دو طریق فیبر نوری مخابرات استانی و فیبر نوری شرکت ارتباطات سیار ایجاد شده است تا در صورت قطعی یکی از مسیرهای انتقال فیبر نوری، از دیگری به صورت جایگزین استفاده شود تا باعث ایجاد رضایت بیشتر در شهروندان لرستانی شود.

289680