به گزارش سایت خبری پرسون، سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب در دیدار با کارشناسان روابط عمومی این شرکت که به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد، از اقدامات و فعالیت های این اداره کل قدردانی و تشکر کرد.
در این دیدار که در فضایی صمیمی برپا شد، مدیرعامل بیمه ایران، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی در خصوص اقدامات و فعالیتهای روابط عمومی با کارکنان این واحد به گفتگو پرداخت و همکاران این حوزه نیز نظرات ودیدگاه های خود را مطرح کردند.
مدیر عامل بیمه ایران در سخنانی روابط عمومی را دارای خصوصیات برون گرا، خلاق وپویا، امین و حافظ کیان و برند شرکت دانست و تاکید کرد: فعالیت های حوزه روابط عمومی، فقط به برگزاری همایش ها، مراسم ها، اطلاع رسانی و خبر خلاصه نمی شود و با توجه به امکانات، متدولوژی و فناوری های های جدید در عرصه گسترده ارتباطات می توان از قدرت این ابزارها وامکانات در افزایش ضریب نفود بیمه وهمچنین اجرای برنامه ها و اهداف تعالی بخش شرکت استفاده کرد.
وی در ادامه افزود: این مناسبت تنها مربوط به فعالان حوزه روابط عمومی نیست بلکه متعلق به تمام کسانی است که با اخلاق خوب و روی گشاده، خداوند متعال را به خاطر نعمت های فراوانی که به آنها عطا کرده شکرگزارند و با روی خوش پاسخگوی نیاز های مشتریان و بیمه گذاران هستند.
بختیاری، در پایان، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه دستاندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی بیمه ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت و از درگاه ایزد منان برایشان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت نمود.