نماینده شوش:

الزام ورود قوه قضاییه به پرونده اخلال در نظم اقتصادی مالک قبلی نیشکر هفت‌تپه

نماینده شوش گفت: قوه قضاییه باید در بحث پرونده اخلال در نظم اقتصادی کشور توسط مالک قبلی نیشکر هفت تپه و مسائل مربوط به ارزهای دولتی دریافت‌شده، ورود کند.
تصویر الزام ورود قوه قضاییه به پرونده اخلال در نظم اقتصادی مالک قبلی نیشکر هفت‌تپه

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد کعب‌عمیر با اشاره به پیگیری برای برخورد جدی با مالک پیشین نیشکر هفت تپه اظهار کرد: یکی از وظایف نمایندگان، صیانت از اموال بیت‌المال است و بعد از اتفاقاتی که توسط مالک پیشین شرکت نیشکر هفت تپه رخ داد، پیگیر هستیم که با وی برخورد جدی شود.

وی افزود: قوه قضاییه باید در بحث پرونده اخلال در نظم اقتصادی کشور توسط مالک قبلی نیشکر هفت تپه و مسائل مربوط به ارزهای دولتی دریافت‌شده، ورود کند.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌های جدی انجام‌شده از سوی دستگاه قضایی کشور در بحث ابهامات واگذاری نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی و سپس خلع ید مالک پیشین این شرکت، کمک بسیاری به حل مشکلات نیشکر هفت تپه کرد.

کعب‌عمیر افزود: انتظار داریم همان گونه که دستگاه‌های نظارتی از جمله قوه قضاییه در بحث ابهامات واگذاری نیشکر هفت تپه ورود کردند و شاهد اتفاقات خوبی در این شرکت بودیم، بر اساس تخلفات انجام‌شده نیز با فرد خاطی برخورد جدی شود.

۱۸ اردیبهشت‌ماه بنا بر اعلام قوه قضاییه با ورود دستگاه‌های مختلف نظارتی اعم از دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور و اعتراض به رأی هیات داوری، دادخواست ابطال واگذاری پرفساد شرکت هفت تپه به دادگاه ویژه حقوقی رسیدگی‌کننده به پرونده‌های مساله‌دار خصوصی‌سازی ارجاع شد و پس از برگزاری جلسات رسیدگی دادگاه در زمستان سال گذشته، رای ابطال واگذاری هفت تپه صادر و بر اساس آن، مالکیت این شرکت به دولت واگذار شد.

منبع : ایسنا

289490