ثبت نام دولتی‌ها در انتخابات دهن‌کجی به افکار عمومی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ثبت دولتی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری را دهن‌کجی به افکار عمومی می‌دانم و آنها با این عملکرد ضعیف خود نباید در این عرصه حضور می‌یافتند.

تصویر ثبت نام دولتی‌ها در انتخابات دهن‌کجی به افکار عمومی بود

به گزارش سایت خبری پرسون، وحید جلال‌زاده، با اشاره به ثبت نام برخی از دولتمردان فعلی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این افراد برای ثبت نام در انتخابات منع قانونی ندارند.

وی بیان کرد: اما مسئله مهم در این باره آن است که در دولت روحانی کشور به بدترین شرایط اقتصادی رسید و دولتمردانی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند، جزو عناصر اصلی و تعیین کننده دولت هستند و با عملکرد ضعیف خودشان، اقتصاد و معیشت مردم را به پرتگاه هدایت کردند. بدترین تصمیم گیری‌های اقتصادی در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده ثبت نام این افراد در انتخابات ریاست جمهوری را دهن‌کجی به افکار عمومی می‌دانم و آنان با این عملکرد ضعیف خود نباید در این عرصه حضور می‌یافتند.

جلال زاده تصریح کرد: دولتمردان فعلی با عملکرد ضعیف خود مسبب و مسئول وضعیت بد اقتصادی مردم هستند و درست نبود که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

وی افزود: دولتی‌ها مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس کردند و همه دیدیم که بازار سرمایه به کجا رسید و این افراد در گرانی‌های بی رویه و عدم کنترل بازار هم نقش زیادی دارند و برای مردم پذیرفتنی نیست که آنان خود را مجدداً در عرصه انتخابات قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور این افراد در انتخابات صرفاً با اهداف سیاسی انجام شده است و آنان می‌خواهند در صورت ردصلاحیت، شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهند. این کار آنان حرکت سیاسی است و به هیچ وجه به نفع مردم و برای خدمت به آنان پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری نگذاشته‌اند.

جلال زاده تصریح کرد: البته جای نگرانی نیست و مردم ما در انتخابات پیش رو پاسخ محکمی به این افراد می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند که به دنبال افرادی هستند که برای حل مشکلات کشور پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند نه اینکه، انتخابات را محلی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود تلقی کنند.

منبع: مهر

289421