در جلسه هیات امناء موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری تاکید شد:

ارائه خدمات مشاوره در طرح های توجیهی گردشگری شهرداری‌های خراسان رضوی

در جلسه هیات امنای موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی این شرکت در جهت ارائه خدمات تخصصی به عنوان مشاور طرح های توجیهی شهرداری‌های استان در حوزه گردشگری تاکید شد.
تصویر ارائه خدمات مشاوره در طرح های توجیهی گردشگری شهرداری‌های خراسان رضوی

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، این جلسه ظهر امروز با حضور محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری، دکترحسین نژاد معاون شهرسازی شهرداری مشهد، رضا ابراهیم نیا مدیر موسسه توسعه گردشگری و دیگر اعضا این هیات امنا برگزار شد.
در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های این موسسه به عنوان مجموعه تخصصی سازمان همیاری درحوزه گردشگری، موضوعات، مشکلات و موانع این موسسه مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم تلاش برای مانع زدایی ها و پشتیبانی از برنامه های عملیاتی این حوزه تاکید شد.
همچنین تصمیماتی در خصوص اجرای برنامه های این موسسه در حوزه شناسایی پتانسیل‌های اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شهرها و مناطق دارای جاذبه‌های گردشگرپذیری در جهت ایجاد رونق هرچه بیشتر در این صنعت اتخاذ شد.
جدیت و تلاش در جهت برنامه ریزی در حوزه سرعت بخشی در عملیاتی کردن طرح سرمایه گذاری گردشگری تندوره، همچنین، ارائه خدمات به عنوان مشاور در طرح های توجیهی شهرداری‌های استان در حوزه گردشگری، توسعه خدمات بازرگانی این بخش و ... از جمله موضوعات مهمی بود که در این جلسه بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

289360