معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان:

تبلیغات و بازاریابی گردشگری برای ورود به بازارهای داخلی در اولویت است

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: تبلیغات و بازاریابی گردشگری از اولویت ها و برنامه ‌های اثر گذار و مهم اداره ‌کل استان برا ی ورود به بازارهای گردشگری داخلی بازارهای گردشگری در پس از کرونا است.
تصویر تبلیغات و بازاریابی گردشگری برای ورود به بازارهای داخلی در اولویت است

علی خاکسار معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: تبلیغات و بازاریابی، روش و ابزارهای متفاوت دارد. یکی از روش های اثرگذار تبلیغات در مقاصد گردشگری، برگزاری تورهای آشناسازی هدفمند است که در همه مقاصد گردشگری دنیا در طول سال برای گروه‌های هدف برگزار می شود.

وی افزود: استان همدان به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه هموطنان در اغلب فصول سال، به منظور معرفی هرچه بهتر و کسب سهم بیشتر از بازار گردشگران داخلی نیازمند تبلیغات و بازار یابی متمرکز و برنامه ‌ریزی شده است.

خاکسار گفت: تور آشناسازی همدان در پاییز ۱۳۹۹ کلید خورد اما به دلیل آ غاز پیک سوم کرونا و متعاقب آن نگرانی های بروز نتایج منفی از این اقدام به سال ۱۴۰۰ موکول شد.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان ادامه داد: در آینده نه چندان دور و پس از تغییر رنگ استان از نظر شرایط کرونایی به زرد و آبی، تور آشناسازی ویژه از اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه گردشگری، عکاسان و آژانس داران فعال در حوزه تورهای داخلی و بلاگرهای داخلی سفر در کشور است، برگزار خواهد شد.

خاکسار گفت: برای اثرگذاری بهتر در این تور ظرفیت محدودی در حدود 20 نفر پیش بینی شده که این میهمانان به مدت ۳ تا ۵ روز در همدان حضور داشته و با جاذبه های گردشگری استان آشنا خواهند شد.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان خاطرنشان کرد: این افراد طی مدت حضور خود در همدان و در بازدیدهایی که از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان خواهند داشت، به تولید محتوا در خصوص معرفی این جاذبه ‌ها می پردازند و با تداوم برنامه های تبلیغات از جمله تور آشناسازی حاضر و فراگیر شدن تزر یق واکسن کرونا می توان امیداور بود که روند بهبود و بازار یابی رونق دوباره گردشگری را در استان شاهد بوده و آرام آرام کسب و کارهای مرتبط، فعالیت های خود را از سر بگیرند.

290324

مطالب مرتبط