مسابقات پتانک جام رمضان در یزد به ایستگاه پایانی رسید

مسابقات پتانک جام رمضان استان یزد در روز پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار و امروز نتایج نهایی آن اعلام شد.
تصویر مسابقات پتانک جام رمضان در یزد به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، معاون سازمان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در مراسم اختتامیه مسابقه پتانک جشنواره ماه ورزشی گفت: هدف سازمان توسعه و گسترش زمین های ورزشی از جمله زمین پتانک است، تا محلی امن و راحت را برای خانواده ها ایجاد کند و سلامت عمومی جامعه و همچنین نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

عباس ملازینلی ادامه داد: یزد در زمینه ورزش پتانسیل خوبی کسب کرده است، از این رو می توان با ایجاد زیرساخت‌های مفید در حوزه قهرمانی ورزش نیز حرف بیشتری برای گفتن داشت.

گفتنی است مسابقات پتانک جام رمضان استان یزد در روز پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار و امروز نتایج نهایی آن اعلام شد.

بر این اساس مسابقات بانوان که به صورت انفرادی در روز پنجشنبه برگزار شد مریم عبدالله‌زاده مقام اول، مژگان مساح مقام دوم و اعظم دهقان مقام سوم را کسب کردند.

مسابقات آقایان نیز به صورت دو نفره در روز جمعه برگزار و تیم یاران با حضور آقایان حیات آور و دهقان مقام اول و تیم پرشین با حضور آقایان ترابی و جعفری مقام دوم و تیم آریوبرزن با حضور آقایان معین مسلم و رامتین جعفرزاده مقام سوم را کسب کردند.

پتانک یک ورزش جدید و خانواده محور است که بسیار سبک، مفرح و شاد بوده و مناسب برای تمام اقشار جامعه اعم از سالمندان، کودکان و بزرگسالان است.

شایان ذکر است ورزش پتانک زیر شاخه ورزش بولس است که نزدیک به سه سال است زیر نظر فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور و همچنین هیئت بولینگ و بیلیارد استان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

289353