نماز جمعه قزوین این هفته در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود

در جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان ستاد کرونای استان قزوین مقرر شد نماز جمعه قزوین، این هفته در مسجدالنبی(ص) و همچنین در سایر شهر های نارنجی استان برگزار شود.
تصویر نماز جمعه قزوین این هفته در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، در جلسه ای با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، انبارلویی رئیس صدا و سیمای استان، شفیعی فرماندار و مسئولان بهداشت و درمان مقرر شد نماز جمعه این هفته در مسجدالنبی(ص) و همچنین در سایر شهرهای نارنجی استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

آیت‌الله عابدینی در این دیدار از مسئولان استان بخاطر برگزاری نماز عید فطر قدردانی کرد و اظهار داشت: خدا را شاکریم با همکاری و همراهی بسیار خوب مسئولان در این شرایط توانستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نماز عید فطر را که در دین بسیار حائز اهمیت است، برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: اهتمام دین نسبت به نماز بسیار بالاست و یکی از ارزش‌های دینی به اهتزاز درآمدن پرچم دین با اقامه نماز است و الحمدالله شما عزیزان در این موضوع سربلند شدید و با برگزاری با شکوه نماز عید فطر، پرچم دین را برافراشته نگه داشتید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: ان‌شاءالله مراحل برگزاری نماز جمعه با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی صورت بگیرد تا با رعایت کامل پروتکل‌ها از سوی نمازگزاران که همواره بهترین همراهان در کنترل بیماری کرونا بوده‌اند، نماز جمعه برگزار شود.

289350