۹۶ قبضه سلاح جنگی و بیش از ۳۰۰۰ فشنگ در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت عامل فروش سلاح و مهمات جنگی در فضای مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۹۶ قبضه سلاح جنگی کشف شد.
تصویر ۹۶ قبضه سلاح جنگی و بیش از ۳۰۰۰ فشنگ در تهران کشف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف 96 قبضه سلاح جنگی و بیش از سه هزار عدد فشنگ، در تشریح این خبر، اظهار کرد: مأموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی موفق شدند فردی را که در فضای مجازی به تبلیغ، خرید و فروش انواع سلاحهای جنگی، شکاری و مهمات مربوط می‌کرد، شناسایی کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران افزود: پس از انجام اقدامات فنی و در مراقبتهای ویژه پلیسی، محل تردد این فرد شناسایی و با هماهنگی قضائی روز گذشته اکیپی از مأموران به مخفیگاه متهم در حوالی خیابان پاسداران اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 48 قبضه سلاح جنگی و 47 قبضه سلاح غیر مجاز شکاری، 164 عدد تیر و کمان جنگی، سه هزار و 242 عدد فشنگ جنگی و 117 عدد فشنگ سلاح شکاری کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

289330