مدیرعامل سازمان همیاری در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان عنوان کرد:

همه ظرفیت ها در خدمت مانع زدایی و پیشبرد برنامه های سازمان همیاری

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان بر استفاده از کلیه ظرفیت‌های ادارات و نهادهای مختلف در جهت مانع زدایی و تحقق رسالت‌های این نهاد در راستای ارتقاء مدیریت شهری استان تاکید کرد.
تصویر همه ظرفیت ها در  خدمت مانع زدایی و پیشبرد برنامه های سازمان همیاری

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، محمد سنجری در نشستی مشترک با حضورشهرکی مدیر و خدیوی معاون مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری خراسان رضوی با احمدرضا مدبرنیا مدیرکل امور مالیاتی استان دیدارو در خصوص تعاملات و استفاده از ظرفیتهای موجود تبادل نظر کردند.
وی در این دیدار با اشاره به ویژگی های سازمان همیاری عنوان کرد: سازمان همیاری و شرکت‌ها و موسسات تابعه به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی کار پشتیبانی و حمایت از 81 شهرداری استان و سازمان ها وابسته را در جهت تامین نیازمندی‌ها حوزه مدیریت شهری برعهده دارد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به ساختار هیات مدیره این نهاد و حضور موثر شهرداران در آن اشاره کرد و افزود: مطابق اساس نامه بازوی اجرایی شهرداری‌ها هستیم و در بعد دیگر وظیفه سازمان همیاری جذب سرمایه های خرد شهرداری‌ها و تبدیل آنها به فعالیت ها و فرصت های اقتصادی و در آمدهای پایدار برای کمک به ارتقاء مدیریت شهری استان است.
وی با بیان اینکه گسترده ترین سازمان همیاری در کشور به لحاظ حوزه فعالیتی هستیم، بیان کرد: 11 مجموعه اقتصادی در زیر مجموعه سازمان همیاری خراسان رضوی به صورت تخصصی فعالیت می کنند و بخش ستاد سازمان مرکز مدیریت این هلدینگ برزگ را برعهده دارد.
سنجری با اشاره به توانمندی‌های هریک از شرکتها و موسسات سازمان در حوزه های عمرانی، آموزشی، گردشگری، بیمه و ... ادامه داد: با توجه به اینکه هر کدام از واحدهای تخصصی سازمان با هدف ارائه خدمت و گره گشایی از مسائل و مشکلات حوزه شهری و شهرداری ها ایجاد شده است، امیدواریم با برقراری ارتباطات و تعاملات مطلوب از حداکثر ظرفیت ادارات و نهادهای مختلف در جهت مانع زدایی و تحقق رسالت های این مجموعه بزرگ برای ارتقاء مدیریت شهری استان استفاده لازم انجام شود.

289298

مطالب مرتبط