رییس کل دادگستری استان زنجان خبر داد:

آزادی ۱۵ زندانی مالی از زندان ابهر

رییس کل دادگستری استان زنجان از آزادی ۱۵ زندانی از زندان ابهر با کمک‌های ارزشمند و خیرخواهانه مردم خیر استان و همت ستاد دیه، خبر داد.

تصویر آزادی ۱۵ زندانی مالی از زندان ابهر

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، اسماعیل صادقی نیارکی روز سه شنبه با حضور در آیین جشن آزادی ۱۵ زندانی محکوم مالی در زندان ابهر، افزود: امسال با کمک‌های ارزشمند مردم خیر استان و همت و مساعدت ستاد دیه، شاهد آزادی قابل توجهی از زندانیان جرائم مالی غیرعمد هستیم.
وی در ادامه، در بازدید از بندهای مختلف زندان ابهر و گفت‌ وگوی صمیمی با زندانیان، ضمن شنیدن مشکلات و صحبت‌های آنها، دستورات لازم را برای بررسی مشکلات و مسائل آنها، به مسئولین قضایی شهرستان ابهر، صادر کرد.
رییس شورای قضایی استان زنجان در این بازدید که معاونین دادگستری، دادستان زنجان و مسئولین قضایی دادگستری ابهر نیز، وی را همراهی می‌کردند، اظهار کرد: حضور منظم و مستمر قضات در زندان و بررسی مشکلات زندان و زندانیان، اقدامی مهم و اثرگذار در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است.


وی همچنین با حضور در کارگاه‌های تولیدی زندان ابهر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف افزود: این اقدام ارزشمند در خصوص راه اندازی واحدهای تولیدی در زندان، ضمن فراهم نمودن زمینه حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان، نوعی کمک مالی نیز به خانواده زندانیان هم محسوب می‌شود که جای قدردانی دارد.

منبع: ایرنا

289242

مطالب مرتبط