فلاحی:

شعارهای دهن پرکن و فریبنده برای کاندیداها راهگشا نیست

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت‌: کاندیداها بدانند که شعارهای پوپولیستی و دهن پرکن در انتخابات برای آنها نمی‌تواند راهگشا باشد و حتی می‌تواند باعث ریزش آراء آنها شود.
تصویر شعارهای دهن پرکن و فریبنده برای کاندیداها راهگشا نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: کاندیداها باید از سر دادن شعارهای دهن پرکن و پوپولیستی در انتخابات دست بردارند و به جای این گونه شعارها برنامه‌های کاری خود را ارائه کنند.

وی افزود: مردم با تجربه‌ای که از انتخاب‌های قبل اندوخته‌اند دیگر تحت تاثیر این شعارهای فریبنده قرار نمی‌گیرند و این شعارها و این گونه اظهارنظرها و شوهای تبلیغاتی حتی ممکن است به ریزش آراء آنها در انتخابات منجر شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: کاندیداها باید برنامه خود برای حل مشکلات و اداره امور را ارائه کنند و مردم نیز باید برای رای دادن ضمن توجه به برنامه‌های کاندیداها این بررسی‌ها را داشته باشند که چقدر برنامه کاندیداها به واقعیت‌های جامعه نزدیک و قابل اجراست.

فلاحی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر توجه به سابقه کاری افراد است که آیا برنامه‌های ارائه شده توسط آنها چقدر با سابقه کاری‌شان در سمت‌هایی که مشغول به کار بوده‌اند همخوانی دارد. به عنوان مثال کسی که در چند سال گذشته در سمتی که داشته نتوانسته اقدام خاصی برای بهبود وضعیت مردم و حل مشکلات کشور صورت دهد، چگونه می‌خواهد پس از این فرد موثری برای حل مشکلات مردم باشد.

وی افزود: انتخاب صحیح یک کاندیدا با حضور پرشور در انتخابات میسر خواهد بود و در سایه یک حضور حداکثری در انتخابات است که یک رئیس جمهور قوی از بین کاندیداها انتخاب می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: وجود کاندیداهای مختلف از سلایق مختلف در انتخابات پیش رو زمینه را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم کرده و زمینه برای حضور همه سلایق و تفکرات سیاسی در انتخابات فراهم است.

فلاحی خاطرنشان کرد: اینکه بعضی‌ها سعی دارند با اظهاراتشان این گونه القا کنند که حضور مردم در انتخابات کمرنگ خواهد بود، بدانند که اظهارنظرهای آنها آب به آسیاب دشمن ریختن است و البته مردم هم تحت تاثیر القائات آنان قرار نمی‌گیرند، چراکه در دوره‌های قبلی انتخابات هم دشمنان ما تلاش داشتند که مردم را از حضور در انتخابات باز دارند ولی هیچگاه موفق نشده‌اند و این بار هم مردم بدون توجه به این اظهارنظرهای دشمنان و عناصر آنها در انتخابات حضوری چشمگیر خواهند داشت.

منبع : فارس

288989