مدیرخانه مطبوعات استان زنجان:

خدمات خانه کارگر نصیب اعضای خانه مطبوعات می‌شود

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اعضای خانه مطبوعات زنجان با خانه کارگر استان جهت استفاده از خدمات رفاهی، تفریحی، معیشتی و دیگر مزایای خانه کارگر خبر داد.
تصویر خدمات خانه کارگر نصیب اعضای خانه مطبوعات می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، یوسف ناصر روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای وی و اصغر نجاری، دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان رسید، اعضای خانه مطبوعات استان زنجان هم با عضویت در خانه کارگر، از خدمات ارائه شده این خانه به اعضای خود بهره‌مند می شوند.

وی در خصوص شرایط عضویت اعضای خانه مطبوعات استان، در خانه کارگر هم افزود: فعالان رسانه ای استان زنجان می‌توانند با مراجعه و ارائه یک برگ کپی دفترچه تأمین اجتماعی (یا شماره بیمه)، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس به دفترخانه کارگر استان زنجان، واقع در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان انقلاب اسلامی، به عضویت خانه کارگر استان زنجان درآیند.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه، مراجعین برای صدور کارت عضویت خانه کارگر، از تخفیف ۵۰ درصدی در پرداخت حق عضویت برخوردار می‌شوند، اظهار داشت: استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی خانه کارگر در سطح کشور، دریافت بسته‌های حمایتی به قیمت مناسب، استفاده از تخفیف مشاغل و صنوف طرف قرارداد با خانه کارگر و ...، از مزایای عضویت در خانه کارگر استان زنجان است.

وی گفت: عضویت در خانه کارگر، یک ساله، سه ساله و پنج ساله است.

منبع: ایرنا

288964