داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با پرسون:

مردم سازی اقتصادی را اجرایی خواهم کرد

ملک زاده گفت: به معنای واقعی مردم سازی اقتصادی و در راس امور رسیدگی به مشکلات مردم را اجرایی خواهم کرد.
تصویر مردم سازی اقتصادی را اجرایی خواهم کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، پروفسور محمد شریف ملک زاده داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون با اشاره به هدف خود از شرکت در انتخابات، بیان داشت: می خواهم به معنای واقعی مردم سازی اقتصادی و در راس امور رسیدگی به مشکلات مردم را اجرایی نمایم.

وی ادامه داد: مردم از شعارهای بیهوده ای که تاکنون مسئولان کشور در حوزه های مختلف گفته اند، خسته شدند و آنگونه که شایسته است، باید به ارزش واقعی خود بر اساس تاریخ و تمدن ایران برسند. مردم ایران گرفتار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند و با پیشگیری از مفاسد اقتصادی به توسعه اقتصادی کشور کمک خواهم کرد؛ ظرفیت های خوبی در کشور هست و انشاالله بتوانم این ظرفیت ها را در کشور احیا کنم.

پدر علم نوین گردشگری جهان در رابطه با اینکه آیا به نفع شخص خاصی کناره گیری خواهید کرد یاخیر، افزود: بصورت مستقل آمده ام و با دعاهای مردم تایید صلاحیت خواهم شد. با آقای رئیسی دوست هستم و ارادت خاصی به ایشان دارم؛ سالها در قوه قضائیه فعالیت های ارزنده ای را داشتند.


اولین تئوری پرداز گردشگری نوین جهان ( MFT) در خصوص اینکه اگر خودتان در جمع ۱۲ نفر نهایی نباشید از نظر شما بهترین گزینه ریاست جمهوری چه کسی است، اشاره کرد: در حال حاضر نمی توانم نظری داشته باشم و تمام توان خود را به کار گرفته ام تا وارد عرصه انتخاباتی شوم.

دکتر ملک زاده در رابطه با اینکه آیا از جناح یا گروهی وارد عرصه شدید، بیان کرد: از هیچ جناحی وارد نشده ام و کاملا مستقل هستم. تمام اقوام و عشایر نیز حمایت خود را از بنده اعلام نموده اند.

معاون رئیس جمهوری اسبق در رابطه با اینکه افرادی هستند در انتخابات ژست مستقل بودن را دارند، آیا این نقطه قوت است یا ضعف، اظهار کرد: باید گروه ها و احزابی داشته باشیم تا بتوانند این کاندیدا را به مردم معرفی کنند؛ ولی چون مردم از احزاب و گروه های مختلف نا امید شدند، این گروه های مستقل که چهره خوب و نیز از امتحانات سربلند بیرون آمده اند، وارد عرصه شدند.

این داوطلب ریاست جمهوری در پاسخ به اینکه برنامه شما برای ریاست جمهوری در موارد مسکن، بهداشت، صادرات و واردات چیست، گفت: طرح بهداشتی که در دولت اجرا شد، نا موفق بود. باید تمام مردم ایران در طرح نظام سلامت قرار گیرند و برنامه های اجرایی و عملیاتی را در سایت خودم اعلام کرده ام.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

288917