‍ جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین:

مردم در تزریق واکسن بر مسئولان اولویت دارند

منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: تزریق واکسن کرونا در استان بر اساس سند ملی واکسیناسیون صورت می گیرد و تاکنون هیچ مدیری در استان واکسن دریافت نکرده است.
تصویر مردم در تزریق واکسن بر مسئولان اولویت دارند

به گزارش سایت خبری پرسون، منوچهر حبیبی اظهارداشت: وضعیت کرونا پایدار نیست و همواره شکننده است و به رفتار مردم بستگی دارد؛ اگر دچار سهل انگاری و عادی انگاری شویم بسرعت وارد موج بعدی بیماری می شویم، همه تلاش ها نیز هدر می رود.

معاون استاندار بیان کرد: شهروندان باید مراقب باشند و در هر شرایطی حتی وضعیت عادی و آبی به رعایت پروتکلهای بهداشتی پایبند باشند تا دچار پیک بیماری نشویم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین تصریح کرد: نحوه حضور کارمندان و کارکنان دستگاه های اجرایی و میزان دورکاری آنها با نظر مدیران است و بر اساس میزان ارباب رجوع و نحوه خدمت رسانی می توانند تصمیم‌گیری کنند.

مسئولان استان واکس نزده اند/ نوبت دهی و اولویت ها را ستاد ملی تعیین می کند

حبیبی در خصوص وضعیت تزریق واکسن هم گفت: نحوه تزریق واکسن بر اساس برنامه تدوین شده ستاد ملی کروناست و در استان هیچ اختیاری برای در اولویت قرار دادن مسئول و یا گروهی نداریم تا هیچ شائبه ای ایجاد نشود.

حبیبی، اظهارداشت: تاکنون هیچ‌یک از مسئولان استان از جمله استاندار، امام جمعه، معاونان استاندار و مدیران کل واکسن نزده اند و در ادامه نیز نظارت جدی خواهیم داشت و بر اساس دستورالعمل سند ملی واکسیناسیون رفتار خواهیم کرد.

حبیبی تصریح کرد: گاهی اوقات از سوی مدیران دستگاهها برای اولویت دادن به تزریق واکسن برخی از نیروهای زیر مجموعه خود درخواست هایی دریافت می شود که بر اساس تصمیم گیری ستاد ملی انتظار داریم از نامه نگاری با استانداری برای در نوبت قرار گرفتن نیروهای خود جدا خودداری کنند و اجازه دهند تا تزریق واکسن همچنان بر اساس تصمیم تهران و ستاد ملی کرونا صورت گیرد تا هیچ شائبه ای ایجاد نشود.
حبیبی در ادامه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: از فرمانداران انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را برای برگزاری انتخابات مورد توجه قرار دهند و بستر برگزاری این رویداد مهم را فراهم کنند.

288894