تذکر نماینده مجلس به نحوه واگذاری وظایف سازمان تعاون روستایی به بخش خصوصی

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با بیان اینکه واگذاری وظایف سازمان مرکزی تعاون روستایی به بخش غیردولتی مشکلات زیادی را برای کشاورزان ایجاد می کند، در این رابطه به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد.
تصویر تذکر نماینده مجلس به نحوه واگذاری وظایف سازمان تعاون روستایی به بخش خصوصی

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامعلی کوهساری در تذکری در جلسه علنی مجلس گفت: بیستمین سال شهادت نمایندگان استان گلستان در دوره ششم مجلس شورای اسلامی که در روز ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در سانحه سقوط هواپیمایی یاک ۴۰ همراه شهید دادمان بودند را گرامی می دارم.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، بیان کرد: هیات وزیران در جلسه اول اردیبهشت وظایف شرکت سهامی خدمات حمایتی کشاورزی را از این شرکت منتزع و به وزارت جهاد کشاورزی واگذار کرده است همچنین وزارت جهاد کشاورزی را موظف کرده ظرف مدت ۳ ماه در خصوص واگذاری وظایف سازمان مرکزی تعاون روستایی به بخش غیردولتی اقدام کند.

کوهساری در ادامه گفت: قطعا واگذاری وظایف این دو شرکت به بخش خصوصی مشکلات زیادی را برای کشاورزان ایجاد می کند که در این زمینه به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی تذکر می دهم.

وی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: ۱۲ سال است که تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیل تپه در حوزه انتخابیه نیمه ساز رها شده است این در حالی است که در سفر رئیس جمهور برای تکمیل آن اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی مصوب شده است.

کوهساری یادآور شد: انتظار می رود وزیر فرهنگ و ارشاد نسبت به تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری آزادشهر اقدام کند، این خواسته به حق هنرمندان است چرا که ۱۱ سال تکمیل آن نیمه تمام مانده است.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر میراث فرهنگی بیان کرد: با توجه به ظرفیت های شهرستان های رامیان و آزادشهر در زمینه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع اقدام شود، همچنین وزیر ورزش تکمیل اماکن و سالن های ورزشی این دو شهرستان را در دستورکار خود قرار دهد.

288831