کمک انرژی های تجدید پذیر به استخراج بیتکوین!

انرژی مصرف شده توسط استخراج، روندی که باعث ادامه فعالیت بلاکچین بیتکوین می شود، در هفته های اخیر بسیار مورد بحث بوده است.

تصویر کمک انرژی های تجدید پذیر به استخراج بیتکوین!

به گزارش سایت خبری پرسون، روز جمعه، CNBC مصاحبه ای با مدیر عامل SUKU ، یوناتان لاپچیک (Yonathan Lapchik) منتشر کرد که طی آن او به توضیح ارتباط استخراج بیت کوین با انرژی های تجدیدپذیر پرداخت. مصاحبه کننده یادآور شد که لاپچیک پیش از این ادعا کرده بود که 75 درصد استخراج بیت کوین از انرژی های تجدیدپذیر تامین می شود.

لاپچیک به CNBC گفت: “ما فکر می کنیم که 75 درصد یک رقم واقعی است، استخراج کنندگان واقعاً انگیزه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را دارند.”

او در مورد تولیدکننده اتومبیل برقی تسلا، که اخیراً اعلام کرده است که به خاطر نگرانی های زیست محیطی، دیگر برای خریدهایش بیت کوین را نمیپذیرد، گفت: “جای تعجب است که ایلان قبل از ورود به فضا و قبل از پذیرش بیت کوین به عنوان مکانیزم پرداخت برای تسلا، چنین چیزی را در نظر نگرفته است.”

تسلا در ماه مارس(اسفند)، درهای خود را برای پرداخت از طریق بیت کوین توسط مشتریان ایالات متحده باز کرد. این اقدام پس از خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین توسط این شرکت که در ماه فوریه(بهمن) اعلام شد، عمومی شد.

با این حال، ماسک اخیراً در توئیت روز چهارشنبه، مخالفت خود را با انرژی سوخت فسیلی استخراج بیتکوین اعلام کرد. او همچنین پرداختهای بیتکوین در تسلا را متوقف کرد، البته ظاهراً این موضوع تا زمانی که استخراج بیت کوین به سطوح مطلوب مصرف انرژی برسد، یک حرکت موقتی است.

لاپچیک درباره عدد 75 درصد گفت: “واقعاً داده ها برای همیشه وجود داشته اند.” “ما بارها و بارها ثابت کرده ایم که این یک مورد واقعی برای استخراج کنندگان در شبکه بیت کوین است.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

288524